Vekt

snart3gull2015

Glad i forumet
Aprillykke 2016
Har du gått opp eller ned så langt? Alt er jo vanlig så tidlig i svangerskapet.. Selv har jeg gått ned 8 kg pga kvalme og oppkast de siste ukene.

Gikk ned litt helt i starten, nå er jeg 12 uker på søndag og vekta står stille. Håper at jeg ikke går opp så mye denne gangen, for jeg er overvektig fra før. Gikk ikke opp noe før etter uke 20 i de to andre svangerskapene. Men etter det gikk jeg opp mye.. Det skal unngås nå!

Uff dh vågar ikkje veia meg. Pga ett slet før eg blev gravid att eh hade noen kg extra fra sisst svangerskap . Ej kommer sikker veia meg vara ner eg e på kontroll ikkje ellers

Jeg har lagt veldig mye på meg allerede! :-P jeg har gått opp 6 kg.. syns det er mye?? Men, nå hadde jeg problemer med forhøyet kortisol i kroppen rett før jeg ble gravid, så noen av kiloene kommer derfra..
Pluss at jeg sluttet å røyke for noen mnd siden. :) (okei, 8 mnd da, men liker å skylde kiloene på det, og så er jeg veeeldig stolt da! :-D)

På grunn av den enorme matlysta har jeg gått opp et par kg allerede :P

Hadde gått ned litt (pga kvalme), men veier nå det samme som før jeg ble gravid :)

Jeg har gått ned nesten 3 kg. Spiste en del sjokolade og sånt før jeg ble gravid, men nå som jeg får halsbrann av alt søtt er det liksom ikke noe vits i å kjøpe det. Hvertfall ikke når man allerede har to og en halv sjokoladeplate i kjøleskapet fra før.

Jeg gikk først ned omlag 2 kg pga kvalme og oppkast, men de siste ukene har jeg spist masse på kveldstid og natt (minst kvalm da). I tillegg har jeg syndet og spist endel søtt - og det har resultert i 4 ekstra kg :-p Så nå veier jeg 2 kg mer enn jeg gjorde før jeg ble gravid. Nå er det skjerpings!

Gått ned 3 kg

Har ikke hatt vekt hjemme på 2 år ca så jeg aner ikke :/ buksene mine er trangere men har ikke måttet kjøot nye klær enda. Håper jeg ikke går opp for mye :/

Jeg gikk først ned 4 så har jeg gått opp 2. Buksene passer helt fint ennå. Spiser mer, men holder meg unna snop. Og har begynt å trene styrke.

Her er det opp. Var 2,5kg mer på kontroll for 2 uker siden (uke 9)en i uke 5. Sikkert klart og gå opp mer og :( er 11+2. Men må spise for og ikkje bli kvalm.

Ned 2 kg så langt, har heldigvis sluppe unna neesten utan oppkast så langt, men matlysten er heilt vekk. 9+6 i dag.

Vekten gikk i stykker her om dagen så får ikke veid meg. Regner med å ha gått opp 1-2 kg nå 9+3 :)

Back
Topp