Vekt

Alias

Gift med forumet
Åhh gud...jeg gikk på vekta...det skulle jeg aldri ha gjort (tror jeg) jeg har tilsammen gått opp nesten 8 kg...er det mye??ble litt deppa...fikk lyst å sette meg ned i soffaen og spise en stooooor sjokolade...siden jeg faktisk ikke har spist snoop i det hele tatt under svangerskapet...pga jeg ikke har hatt lyst på, men allikevel går jeg opp så masse...det er så altfor mange uker igjen[:(] ble litt klaging dette..

Det er vel ingen fasitsvar på hvor mye en bør eller skal legge på seg.. Syns du er heldig jeg.. Har bare lagt på meg 2 kilo siden jeg ble gravid.. Dessuten er du sunn som ikke spiser snop.. Det gjør jeg.. en god del..

Uansett, kos deg og la naturen gå sin gang ;)

Klem

hehe lille venn...8 kg er jo ikke stort da..gått opp 10 til nå jeg da,og har fortsatt 4 uker igjen,siste vokse periode..
masse vann i kroppen her og da,som veier sitt.
legen sa det så fint til meg her en dag, ike tenk på hvor mye du veier,tenk heller på hvor mye som er borte når man forlater sykehuset[:D]

Har gått opp 13 kg til nå jeg... =/

jeg hadde vel gått opp 6-7 kilo til den uka du er i nå. på siste kontroll i uke 32 hadde jeg gått opp 12 kilo.skal på kontroll i morra og regner med at det ikke har blitt noe mindre!![8|]

8 kilo er vel ikke mye når du er så langt på vei som du er? Kos deg med magen din du, ikke styr så fælt med vekta. Det gjør man nok av ellers når man ikke er gravid....

Åhhhh...så gode dere er...nå går jeg rett og slett å spiser den sjokoladen[;)] Tusen takk alle dere som har svart meg...følte meg faktisk litt lettere (hahaha)[:D]

Det er bare å kose seg, Becca! Ikke bekymre deg om kiloene, for det går litt i rykk og napp har jeg hørt. Og det kan godt hende det står stille en stund framover..og hvis det ikke gjør det, så er ikke det farlig heller. Så lenge du er sunn og frisk så er det ikke noen vits i å bekymre seg om vekta! Du er helt sikkert kjempefin! Jeg gleder meg til å gå opp i vekt jeg!! har lyst på mage...(men ikke før jeg er rundt uke 12 siden jeg holder det hemmelig).

Ha en strålende dag!

Klem, M

Jeg vet av ei som gikk opp 10 kg på en mnd etter at hun fant ut hun var gravid... Så høres ikke så mye ut det næi! [;)]

Hva er din BMI? Hvor mye som er normalt å legge på seg avhenger av hvor mye du veide fra før. Tynne mennesker kan gå opp veldig mye, mens de som har litt for mye fra før bør gå opp mindre. Det normale er 12-15 kilo, men dette er jo bare retningsgivende for gjennomsnittsmennesket.

Back
Topp