Vekt

kristin92

Flørter med forumet
Oktoberskatter 2014
Hvor langt er dere på vei, og hvor mye har dere gått opp i vekt? :)
Jeg er 25+2 idag, og har gått opp 5 kg! Er det lite, mye, passelig?

Tror ikke du må sammenligne deg med andre! For alle følger sin egen kurve! :) finnes ingen fasit! Så lenge du går litt oppover er det kjempebra og det som teller!

Uke 27, og gått opp ca 6 kg. Kommer nok sikkert til å rase oppover etterhvert som magen vil vokse fortere fremover..

Jeg veide meg ikke de siste månedene før jeg ble gravid, men veier 10 kg mer nå i uke 24, enn jeg gjorde i fjor høst. Utgangspunktet er noe usikkert, så det kan jo være snakk om litt mindre i løpet av selve svangerskapet også (ikke mer, for jeg er nokså sikker på at jeg ikke gikk noe ned i jula;-) ). Har ikke vekt hjemme.

Enig med Fitnessmamma og LoveMyMiracle, forøvrig. Tviler på at jeg kommer til å legge på meg noe særlig mer fett nå, men det blir sikkert noen kilo mer på magen + eventuelt vann i kroppen på slutten. Vi får se, prøver å ikke tenke så mye på det :) Fokuserer på å få bevegd meg litt hver dag og spise sunt for at babyen skal få i seg det den trenger!

er inne i uke 23 og har gått opp 5 kg

24 og minus ca 3kg! Har rikelig å ta av, ete normalt, men må passe blodsukkeret!

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg er 23+2 idag og har gått opp ca 8-9 kg :)

Sendt fra min IPhone 5C :)

Er 22+5 og har gått opp 2 kg. Magen vokser fint, så satser på at det ikke er for lite:P

Er 25+6 og har er tilbake til startvekten. Gikk ned 8 kg. Har mistet matlysten i det siste:(

23+5 og gått opp 5,5kg, syns ikkje da e gale, og jordmor va heilt ening :)

Er 27 uker og har gått opp 10 kg... La på meg endel før jul/jul, så burde egentlig ikke gå opp noe mer, men tviler på at det går...

Back
Topp