Vekt

Anna•

Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
Mailykke <3
VIP
Himmelbarn
Marsboerne2017
Hva veide babyene deres ved siste kontroll?

Ved 6 ukers kontrollen veide jenta vår 4760 gram og i dag 7 uker gammel veide hun 5kg blank.

HS er veldig fornøyd og hun vokser jevnt og holder en fin kurve og vektøkning fra gang til gang.

Hun veide 3425 gram ved fødsel.

Han veide i dag 4415 gram. Fødselsvekt 3990, og gikk ned til 3720 når vi reiste fra sykehuset. Er 3 uker i morgen :-)

Sent from my iPhone using BV Forum

3850 ved fødsel og 5515 ved 6 ukers kontroll :)

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

Han var 2935g ved fødsel, og siste kontroll når han var 6.5 uker gammel så veide han 5900g, og barnelegen var mer enn fornøyd da siden han er en stor og fin gutt :D

♥Lille prinsen 17/4-14♥

2380 ved fødsel. Nå, tre uker i morgen, 3040!
Han gikk nesten ikke ned, da vi fikk hjelp til å mate han hver 3.time på sykehuset med nan og noe annet tillegg etter fødsel.
Veldig fornøyd med vektoppgangen hans :)

Vekt ved fødsel var 3740, på fredag var hun 4 uker og 4740 :-)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Ved fødsel 3525 gr. På 6 ukers kontroll 4505 gr. Følger kurven sin helt fint!!

Var å veide lillegutt i dag, da veide han 4620 gram! Ved fødsel for litt over tre uker siden veide han 3760 gram! Så nesten en kilo opp da :)

Fødsel 3360gr 4+2 uker 4350gr.

Veide igjen idag, baby har gått opp ca 300 gr til på ei uke :p!!! Han blir 7 uker på lørdag og veide idag 5025gr, så snikmålte jeg han til ca 62 cm! Enda passer bodyer i str 56, samt bukser! Har og ei bukse i str 50 som passer enda og :) men heldresser/pysj må være 62 i str :)

Huff, gruer meg til å veie minien vår... Her var det mange med fryktelig god vektøkning :) Vi er nok rundt der vi MÅ ligge, ikke noe mer tror jeg.

Huff, gruer meg til å veie minien vår... Her var det mange med fryktelig god vektøkning :) Vi er nok rundt der vi MÅ ligge, ikke noe mer tror jeg.

De veier alltid mer enn vi tror:)
Har selv gruet meg veldig , siden baby er ganske slank- men vekten viser noe helt annet. Så ikke bekymre deg:)

De veier alltid mer enn vi tror:)
Har selv gruet meg veldig , siden baby er ganske slank- men vekten viser noe helt annet. Så ikke bekymre deg:)
Håper du har rett, han er lang, slank og langlemmet. Lik datteren din egentlig. Liksom ikke sånn typisk liten trillerund baby :p

Back
Topp