Vekt?

OktoberLykkerus

Forelsket i forumet
Oktoberskatter 2014
Har gått opp 800g siden 12 ukers kontrollen, er i uke 21 nå! Er det lite, mye eller passe? :)

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
 
jeg tror alt er normalt :p Gyn var ikke fornøyd med at jeg ikke hadde lagt på meg i uke 13, 4 uker senere har jeg lagt på meg 1 kg, de blir nok strålende fornøyde :p
 
Syns ikke det gjør noe...vekt kommer seg etterhvert uansett :) jeg har lagt på meg 1,5kg ca... men syns det er nok hittils...er uke 17+5
 
Kommer vel ann på :p jeg var på kontroll i dag 21+1 , har gått opp 4 kg tilsammen hittil å legen masa bare om hvor alt for tynn jeg var... :confused: Merkelig at det skal være ok å snakke sånn i grunn.
 
Trur eg har gått opp 4-5kg t no, men ingen så har hengt seg opp i da ;)
 
Takk for svar! :) Jeg har noen kilo nok på kroppen fra før, så dkal ikke klage altså!

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
 
Uff... J og vekt er ikke venner... Gått opp 4 kg siden 12 uker og absolutt ikke den som trenger d gitt.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Va på kontroll i dag 21 uke å he gått ned 1 kg sia første kontroll. Men he litt å ta av + kostholde mitt va ingenting å klage på so der va ingenting å klage på :)

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app
 
Er 20 fullgåtte uker og har gått opp 5 kg. Innbiller meg at det er sånn passe :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Uff... J og vekt er ikke venner... Gått opp 4 kg siden 12 uker og absolutt ikke den som trenger d gitt.


Sent from my iPhone using BV Forum
Sånn jeg tenker også! Her er det nok å ta av, så kan godt bare legge på meg så lite hver mnd fram til fødsel, deretter amme og rase ned til langt under start vekt :p

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
 
Jeg er 21+3 og er -1 kg fra start... Men har litt og ta av, så synes det bare er positivt, spiser vanlig, og det jeg har lyst på, men har den heldige "bivirkningen" at jeg ikke har lyst på, eller synes det er godt med godis, sjokolade, kaker eller brus...vann er det beste jeg kan ha...:) Så krysser fingre for at det bare fortsetter....!! ;)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Sånn jeg tenker også! Her er det nok å ta av, så kan godt bare legge på meg så lite hver mnd fram til fødsel, deretter amme og rase ned til langt under start vekt :p

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
Haha ja det var planen her og men den går rett i dass :p

Ikke fikk j til å amme sist heller av fler grunner så satser på litt mer "ned-i-vekt-hjelp" av amming denne gangen ;)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Sånn jeg tenker også! Her er det nok å ta av, så kan godt bare legge på meg så lite hver mnd fram til fødsel, deretter amme og rase ned til langt under start vekt :p

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
Husk at kroppen din frigjør miljøgifter når du går ned i vekt (som har vært bunnet opp i fettet), så lurt å ikke gå så veldig fort ned i vekt når du ammer. Stoffene går over i melken. Litt og litt går nok fint:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Opp 2 kg i forhold til startvekta her. Er 20+1 i dag :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg la ikke på meg noe særlig før rundt uke 20! Nå er jeg mellom 1-2 kg tyngre enn ved start. Finnes ingen fasit på hvor mye en skal legge på seg. Du får høre hva de sier på neste kontroll :)
 
Back
Topp