Vekt ?

Vaniljerose <3

Betatt av forumet
Septembermødre <3
Er det mange som har begynt å gå opp i vekt eller? Her viser det 3,5 kg + allerede i uke 4+6 :eek:. Men kan jo skyldes at jeg sluttet med snus. Men gikk opp 25-30 kg de andre svangerskapene og kjenner jeg har lite lyst til det denne gangen også. Ikke noe storspiser heller og er gla i turer/fjellturer så er rart med så stor oppgang, men det ligger vell i genene da. Noen som har det lignende eller?
 
Sniker ;) Er 15+3 i dag og har gått opp seks kilo. Var undervektig da jeg ble gravid og er normalvektig med de ekstra kiloene så for min del har det vel vært positivt :) Tror noen samler vann og pga det så viser vekten en del mer :)
 
Har ikke fått veid meg enda.. Men har nok gått opp litt, men det tror jeg nok helst skyldes julen og alle dens fristelser ;)
Forrige gang gikk jeg opp nesten 20.. Og det synes jeg var helt forferdelig :oops: Hååper på litt mindre denne gang.. Siden jeg aldri kom meg tilbake der jeg var før nummer 1, så er startvekten litt mer nå.. Hehe..:p
 
*tør ikke å sjekke*


Sist jeg sjekket lå jeg på ca 1,5 kg opp. Tror det er mye vann og oppsamlet avfallsstoffer. Har ikke akkurat spist så mye at det skal ha et slikt utslag på vekten. Tross for at det har vært jul.
 
Ligger foreløpig på 0 kg oppgang men er jo bare 5+2 så kroppen har jo knapt nok registrert at jeg er gravid :p

Forrige gang veide jeg meg ikke før uke 7 og fra uke 7 til 8+4 gikk jeg opp 4 kg så det er nok i den perioden det begynner å skje noe her
 
ligger på d vanlige heldigvis.Har en del å gå på, og kommer til å være nazi på hva jeg putter i meg denne gangen, for å se om det spiller inn på størrelse av baby. La på meg 25 ca med begge de andre. Og begge var STORE!!!!! Det vil eg gjerne prøve unngå, hvis d er mulig, og eneste er å se om d er pga kosthold ;)
 
jeg er undervektig, og 7+3 på vei. har jobbet mye med spising og med meg selv, og mangler nå tre kilo for å komme opp på normalvektig:D problemet er at jeg allerede har fått mage, og jeg føler meg ikke vell, når det bare ser ut som om jeg er litt tjukk på midten. så her er det pysj om natta og litt store klær på dagen for å føle seg litt bedre:p
 
jeg er undervektig, og 7+3 på vei. har jobbet mye med spising og med meg selv, og mangler nå tre kilo for å komme opp på normalvektig:D problemet er at jeg allerede har fått mage, og jeg føler meg ikke vell, når det bare ser ut som om jeg er litt tjukk på midten. så her er det pysj om natta og litt store klær på dagen for å føle seg litt bedre:p

Kjenner meg igjen! Ikke at jeg er undervektig..er vel stort sett normal. Men har hatt en litt tøff periode siste halvår/år, og ramlet ut av treningsrutinene. Har ikke gått opp i vekt (er bare 5+4), men magen stikker ut og jeg kjenner at jeg er ukomfortabel med å se ut som jeg har lagt på meg på midten, samtidig som jeg er litt ute av form.. Store klær hjelper absolutt :D
 
Hittil gått ned et par kilo.. Er 5+4. Men jeg har tatt en gbp for snart et år siden, så det kan også ha noe å si. Men har vært veldig flink til å spise ennå sunnere, kutta ut brus og trener en del også. Jeg håper på å ikke gå opp noe særlig mer enn 8-10 kg, men får se :) har fortsatt noen kilo igjen før jeg er normalvektig..
 
Jeg gikk ned mange kilo før jeg testa positivt, men har ennå en del å gå på heldigvis. Litt dårlig matlyst for tida.
Går både litt opp og ned ennå... Litt ettersom formen..
Under de forrige svangerskapa har jeg ikke gått så mye opp før på slutten.
 
Forriegang starta eg på 62, så gikk eg ned til 56 og siste mål på svangerskapspapirene var 74 i veke 38. Så veit ikkje ka den va på slutten. Men gjekk jo gravid i 42 veke så heilt sikkert litt meir ja:p Denne gang va startvekto rundt 70 å eg har ikkje vågt å veg meg:p Åt GODT i julo kan du sei:p
 
Jeg aner ikke.. Aner ikke hva jeg veies før jeg ble gravid, og aner ikke hva jeg veier nå..
Spiste godt i jula, men etter at kvalmen kom, spiser jeg ganske så regelmessig, og lite, så håper ikke det er så ille..
Får bare vente til første kontroll :)
 
Back
Topp