Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
?! Jeg syns det er litt ubehagelig å snakke om vekt (hvor mye man legger på seg osv) føler ikke at det har så mye å si. Heller ikke noe jeg ønsker å dele med "alle". Vekt er så utrolig individuelt og er redd det kan skape unødvendig bekymring og hodebry for mange dersom man skal begynne å sammenlikne hvor man har lagt på seg i løpet av så og så lang tid. Bare min mening altsåHvis man er komfortabel med å dele, så vær så god
![]()
Jeg syns det blir for dumt å kritisere folk for å ville ha en slik tråd, hvis man ikke syns noe om det, så la heller være å svare! Noen er mer opptatt av kropp enn andre også når man er gravid. Jeg mener ikke at man skal slanke seg. Men å leve sunt er viktig for både barn og mor. Og legge på seg 20-30 kg er ikke mye sunt, selvom man er gravid kan man ikke bare dytte innpå "jeg er gravid, så jeg kan spise det jeg vil". Jeg har gått opp 3 kg til nå! Er 17+4. Har prøvd å være sunn, men pga dårlig form har det blitt dårlig med trening!
Vekt er jo en viss indikator på om du lever sunt eller ikke! Veier du 30 kg eller 170 så er det kanskje noe med livsstilen din å gjøre. Men jeg setter ting veldig på spissen nå, for er enig med deg. Lev sunt for deg og barnet, gjør det som er riktig for deg å drit i alle andreVekt og sunnhet har ingenting til meget lite å ha med hverandre å gjøre. Lev sunt for deg og barnet. Drit en lang i hva du veier, så lenge du vet at du lever sunt.
Vekt er jo en viss indikator på om du lever sunt eller ikke! Veier du 30 kg eller 170 så er det kanskje noe med livsstilen din å gjøre. Men jeg setter ting veldig på spissen nå, for er enig med deg. Lev sunt for deg og barnet, gjør det som er riktig for deg å drit i alle andre. Jeg personlig (ikke at jeg kritiserer noen av dere her nå) blir bare så oppgitt over mennesker som kanskje er sunne og trener å plutselig slutter med alt i svangerskapet! Det er jo virkelig da det er viktig å være sunn å holde seg i form! (Forstår at man kan være syk å slik). Må bare for all del poengtere at jeg ikke prøver å være en bedreviter å få masse "fiender" i ryggen. Jeg bare er generelle interessert i kosthold og levevaner bla gravide!
Hjelpes for diskusjon for at noen ville ha en vekttråd![]()
Haha. Så sant. Er jo nettopp dette som er utfordringen med forum. Ingen kjenner hverandre, så man vet aldri hvilken sinnsstemning personen som skriver egentlig er i. Noen skriver veldig direkte, som kan oppfattes som "sint eller sur" mens andre har et mer lekent språk. Vanskelig å lese folk gjennom bokstaveneHusk at det er myyye hormoner i omløp her, diskusjoner kan oppstå av bagatellerJeg hisser meg sjelden opp i sånne diskusjoner, men synes det er ganske underholdende å lese andres innlegg
Har vært lite diskusjon her ennå, men det er mye temperament i termingruppa for førstemann. Like gøy hver gang, for de blir jo venner igjen etterpå
![]()