Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er 2 kg fra startvekt, men skal videre ned! Mange kg å ta av!kommer inn i de fleste buksene, men er langt i fra alle jeg kan gå i pga magen.. ikke komfortabel med den jeg heller! Men men.. må nok bare bli vant til litt heng i alle fall pga ks.. men den SKAL bli mindre
♡ 31.05.13 ♡ Linn-Kristin ♡
Du er jo uforskammet flott etter 5 barn!Kom inn i alle klærene mine så fort hun var ute,men skal enda ned 3 kg til ønsket vekt,ligger no 2 kg under startvekten på svangerskapet![]()
Sent from my GT-P7310 using BV Forum mobile app
Du er jo uforskammet flott etter 5 barn!
"Godt" det ikke bare er megKS er noe herk
Får bare jobbe den mindre begge to
![]()
Ja, helt klart! Jeg er 25kg i pluss ifht da jeg møtte samboeren. Har utrolig lyst til å komme ned dit igjen.. men det må bli over langen. Men klarer jeg mellom 10-15kg ila permisjonen skal jeg være fornøyd
Det er jo et bra mål det daTrener du noe spesielt eller tenkt til det eller bare bevege seg og spise sunt?
Gleder meg sånn til å få lov til å trene ordentlig igjen... Bare 6 uker igjen
![]()
Litt begge deler. For like mye som kg er jeg like opptatt av å få strammet opp div. Merker spesielt rumpe og lår etter jeg slutta med hest...! Og såklart nå magen. så får gå masse trilleturer og litt styrke hjemme. Kanskje låne en hest litt innimellomprøvde meg på å bytte ut frokosten men en shake her noen dager forrige uke.. men gud så hard i magen bærta blei.. har ikke godt over enda, så kan jo være tilfeldig også. Siden hu bare øker i mengde mme.
Skjønner hva du menerSåpass ja? Kan jo hende det er tilfeldig, men jeg ville sett ann når hun blir bra igjen
Blir hu dårlig igjen så er det vel det
Mme er jo ikke greit på de stakkars små magene heller... Malt er konge mot magevondt
![]()
Jeg slutta da jeg mistenkte hva det var. Men foreløpig ikke bedre. Har bæsja annen hver dag bare.. får nok kjøpe malt jajeg som nettopp har skryti av hipp og hvor fin og mild den er og at vi ikke trenger malt