Vekt

lene89

Glad i forumet
Har dere komt ned i den vekten dere vil etter fødsel?i dag kom jeg inn i jeansen min som jeg brukte før graviditeten og det var deilig:) har fortsatt 3 kg ijenn som jeg vil ha vekk men stresser ikke med det,7 uker siden fødsel på tirsdag:)

Så deilig :) :) Jeg ligger å vipper på vekten jeg vil være på og kommer fint inn i buksene mine og sånn, så der er jeg storfornøyd :) Men magen min er jeg virkelig ikke komfortabel med ennå...

Jeg er 2 kg fra startvekt, men skal videre ned! Mange kg å ta av! ;) kommer inn i de fleste buksene, men er langt i fra alle jeg kan gå i pga magen.. ikke komfortabel med den jeg heller! Men men.. må nok bare bli vant til litt heng i alle fall pga ks.. men den SKAL bli mindre :p

♡ 31.05.13 ♡ Linn-Kristin ♡

Jeg er 2 kg fra startvekt, men skal videre ned! Mange kg å ta av! ;) kommer inn i de fleste buksene, men er langt i fra alle jeg kan gå i pga magen.. ikke komfortabel med den jeg heller! Men men.. må nok bare bli vant til litt heng i alle fall pga ks.. men den SKAL bli mindre :p

"Godt" det ikke bare er meg :P KS er noe herk :P Får bare jobbe den mindre begge to :P

Kom inn i alle klærene mine så fort hun var ute,men skal enda ned 3 kg til ønsket vekt,ligger no 2 kg under startvekten på svangerskapet:-)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum mobile app

Kom inn i alle klærene mine så fort hun var ute,men skal enda ned 3 kg til ønsket vekt,ligger no 2 kg under startvekten på svangerskapet:-)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum mobile app
Du er jo uforskammet flott etter 5 barn! :D:D

"Godt" det ikke bare er meg :P KS er noe herk :P Får bare jobbe den mindre begge to :P

Ja, helt klart! Jeg er 25kg i pluss ifht da jeg møtte samboeren. Har utrolig lyst til å komme ned dit igjen.. men det må bli over langen. Men klarer jeg mellom 10-15kg ila permisjonen skal jeg være fornøyd :)

Ja, helt klart! Jeg er 25kg i pluss ifht da jeg møtte samboeren. Har utrolig lyst til å komme ned dit igjen.. men det må bli over langen. Men klarer jeg mellom 10-15kg ila permisjonen skal jeg være fornøyd :)

Det er jo et bra mål det da :) Trener du noe spesielt eller tenkt til det eller bare bevege seg og spise sunt? :) Gleder meg sånn til å få lov til å trene ordentlig igjen... Bare 6 uker igjen :p

2 kg igjen til startvekten, men ønsker å ta av ca 10 kg til før bryllupet neste sommer :)
Kommer inn i klærne mine fra før jeg ble gravid, men er ikke siperkomfortabel i dem ennå pga av jeg synes magen er så slapp...

Det er jo et bra mål det da :) Trener du noe spesielt eller tenkt til det eller bare bevege seg og spise sunt? :) Gleder meg sånn til å få lov til å trene ordentlig igjen... Bare 6 uker igjen :p

Litt begge deler. For like mye som kg er jeg like opptatt av å få strammet opp div. Merker spesielt rumpe og lår etter jeg slutta med hest...! Og såklart nå magen. så får gå masse trilleturer og litt styrke hjemme. Kanskje låne en hest litt innimellom ;) prøvde meg på å bytte ut frokosten men en shake her noen dager forrige uke.. men gud så hard i magen bærta blei.. har ikke godt over enda, så kan jo være tilfeldig også. Siden hu bare øker i mengde mme.

Jeg har fortsatt ti kilo igjen :/ jr er 6 uker. Men jeg går fortsatt ned uten å jobbe så veldig for det.

Jente født juni 08
Gutt født mai 13

Litt begge deler. For like mye som kg er jeg like opptatt av å få strammet opp div. Merker spesielt rumpe og lår etter jeg slutta med hest...! Og såklart nå magen. så får gå masse trilleturer og litt styrke hjemme. Kanskje låne en hest litt innimellom ;) prøvde meg på å bytte ut frokosten men en shake her noen dager forrige uke.. men gud så hard i magen bærta blei.. har ikke godt over enda, så kan jo være tilfeldig også. Siden hu bare øker i mengde mme.

Skjønner hva du mener :) Såpass ja? Kan jo hende det er tilfeldig, men jeg ville sett ann når hun blir bra igjen :) Blir hu dårlig igjen så er det vel det :P Mme er jo ikke greit på de stakkars små magene heller... Malt er konge mot magevondt :)

Skjønner hva du mener :) Såpass ja? Kan jo hende det er tilfeldig, men jeg ville sett ann når hun blir bra igjen :) Blir hu dårlig igjen så er det vel det :P Mme er jo ikke greit på de stakkars små magene heller... Malt er konge mot magevondt :)

Jeg slutta da jeg mistenkte hva det var. Men foreløpig ikke bedre. Har bæsja annen hver dag bare.. får nok kjøpe malt ja ;) jeg som nettopp har skryti av hipp og hvor fin og mild den er og at vi ikke trenger malt :p

Jeg slutta da jeg mistenkte hva det var. Men foreløpig ikke bedre. Har bæsja annen hver dag bare.. får nok kjøpe malt ja ;) jeg som nettopp har skryti av hipp og hvor fin og mild den er og at vi ikke trenger malt :p

Hmmm... Får gjøre det :-P hipp er sikkert kjempefin ifh til feks nan :-) her bruker vi nan, men det er bare fordi det var det vi fikk på sykehuset :-P

*surrer på telefonen*

Veide meg på termindato, gikk 2 uker over før jeg fødte og veide meg først 6 uker etter fødsel igjen, da veide jeg 20 kg mindre enn på termindato. Gikk opp endel (sikkert mest vann) de to siste ukene før fødsel, så minus 20+ på seks uker. Fornøyd med det, sidem jeg ikke har gjort noe for det - først nå siste ukene at jeg har trilla tur. Men har da 10kg+ igjen til startvekta og, så skal prøve å få til mer trilling framover :) eneste er bekkenet som verker etter gåing...

Jeg mangler fortsatt 5 kilo. Men jeh har ingen sjans på å komme inn i buksene mine.

Før var jeg en størrelse 26-27 og måtte nå opp i 30... :S
:(

-- tasting fra mobil --

Jeg er vel ca der jeg var, og får på meg det meste av klærne mine. Brystene som er det store hinderet her :p Kan tenke meg 3-5 kg til, så er jeg superfornøyd. Gikk opp noen kg i fjor sommer da det var vanskelig å gå på lavkarbo :)

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

9 uker sia fødsel på fredag, og jeg er 1 kilo under startvekta :) men skal prøve å få bort 5 til. Har ikke gjort så mye for det enda, bare endra litt kosthold og går litt tur når jeg får tid. Føler meg mer motivert denne gangen, men det kan jo ha noe med årstia å gjøre og :) Alt går jo så mye lettere når det er lyst og varmt.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Er der jeg var når jeg ble gravid MEN har jo 10 -15 kg fra før som helst skulle ha vært borte ;)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Back
Topp