Vekt

MiaDenPia

Elsker forumet
Var nettopp på ekstra kontroll pga lite bevegelse i magen, var bra Men de ble litt sjokka for i papirene står det at jeg veier 90 kg (startvekta mi) nu veier jeg omkring 84-85 , gikk ned nesten 8kg i begynnelsen av svangerskapet, på de siste kontroller har vekta mi stått stille men babyen vokser. Endatil jeg ikke har gjort noe for å gå ned i vekt, spiser regelmessig ca 4 måltider pr dag og hver 3 -4 time (men har kutta ut godteri,brus, chips og sånt) spiser ca 2 brødskiver pr måltid / en porsjon havregryn eller liknede .... og middag self , grønnsaker og slikt... noen andre som har opplevd liknende? (Jeg er ikke veldig flink til å være aktiv og blir ofte en lur eller fler i løpet av dagen)

Sent from my GT-N7000 using BV Forum mobile app

Sent from my GT-N7000 using BV Forum mobile app

Har lagt på meg jevnt og trutt hele svangerskapet men vet at de som har noen kilo å gå på gjerne kan gå ned selv om de er gravid. Men siden de ble litt forskrekket så er det kanskje ikke ditt tilfelle? Godt det ble oppdaget hvertfall. Og når baby vokser og du spiser godt så må det vel være bra?? Kan jeg spørre hva de sjekket når du kommer inn for lite bevegelser ??

Glemte å nevne att detvar på den ekstra kontrollen de ble sjokka, er endel ordinære kontroller siden jeg og jm oppdaga att jeg var 8 kg lettere, tror det var på en av de første kontrollene hos henne om jeg ikke husker feil. For så å ha gått opp omkring 5 kg og så har det stagnert, men jm sa det var ingen grunn til bekymring ettersom babyen vokser og jeg er frisk.

Ja mener å å ha hørt att man kan gå ned noe hvis man veier litt...

På ekstra kontrollen tok de ul og ctg(eller hva det kalles) og målte magen

Jeg spiser forresten ikke noe anderledes enn før men spiser nokk litt mer (foruten att jeg har kutta ut det usunne)

Det høres jo bra ut, att du legger på deg jevnt og sånn, det er jo bare bra ettersom jeg har forstått:)

Sent from my rk30sdk using BV Forum mobile app

Var på kontroll i går pågrunn av svak bevegelse fra lille gutt, der var det inn Til registrering: hjerterytme hos lillegutt og registrering av kynnere/rier og sparktest, ultralyd da sjekket de navlestrengen og fostervann, om han bevegde seg riktig. Lunger hjerte og urinblæren, innvendig ul sjekket de livmorhalsen hadde hatt preg av mye kynnere i mitt tilfelle....urinprøve og blodtrykk ;) grundige var de kan du si ;)

Lillebror melder ankomst 19.08.13

Back
Topp