Vekt

Kanelbolle

Blir kjent med forumet
Er nå halvveis og har lagt på meg nesten 3kg og er glad for at det ikke er mer. La på meg 20kg med den første og håper å holde meg under 12kg denne gang siden jeg startet med pluss 5 i forhold til svangerskap nr.1. Det ble mange tall! Hva med dere?

Jeg har forløpig bare gått ned, men sist snudde det rundt uke 25. Satse på at det holder seg på 10kg som sist.

Jeg har lagt på meg 6kg jeg! Hurra! Håper på å stagnere litt nå, for jeg føler meg altfor tung! Er bare 18 uker! :-S

På stedet hvil!

Tok først av en kilo og har så lagt på meg 4, så er 3 kilo tyngre enn da jeg ble gravid:)

Først gått ned en kg, og opp to, så er en over det jeg var før :) håper det fortsetter sånn, har litt ekstra så vil helst ikke legge på meg for mye.

Har nok lagt på meg 3-4 kg... La på meg 16 kg i forrige svangerskap.. Var 7 kg lettere når jeg ble gravid denne gangen, så håper at jeg klarer å holde meg i bevegelse og unngå at vekta går rett opp :)

Foreløpig tatt av 5 kg. Men snart sier det vel pang så skyter den tilværs :P

Sent from my GT-I9100

Jeg har lagt på meg 5 kg. Er 21 uker. Hadde lagt på meg mye mer på samme tidspunkt med de to andre, så jeg er igrunn ok fornøyd. Men vet de fleste kiloene kommer fra uke 30....

La på meg 21 med bassen, nå tipper jeg at jeg har lagt på meg 5-6 kanskje...

Lagt på meg 6 kg og er i uke 18+5. Tyngre nå enn sist sv skap. Magen kom fortere nå enn sist sv skap.

Jeg har vært gravid 2 ganger siden september, med kun 1 måned "fri", så føler de ekstra kiloene og magen kom fort! Jeg er jo ikke halvveis engang! :-/

Til nå har jeg gått opp 3 kg. Første og andre gang la jeg på meg 9 kg. Med 3 mann bare 4 kg. Men hadde en del kg igjen fra 2 mann....

Er usikker på hvor mye jeg var da jeg ble gravid, men har gått ned 2 kg etter det jeg veide på første legebesøk. Jeg er ikke overrasket siden jeg egenlig ikke får i meg så mye mat som jeg en gang pleide...
Har de siste tre årene variert veldig i vekten...

Er på -1 nå og 17+6.... Men de to andre gangene så er det fra uke 20 jeg har lagt på meg mest... Så regner med det blir mange kilo etterhvert!

Lagt på meg 5-6 kilo, er 18 uker. Sist svangerskap la jeg på meg 10 til sammen, mye var vann i kroppen. Så er litt uvandt at det er fett jeg legger på meg, da jeg har slitt med å legge på meg så lenge jeg kan huske! :)
Håper noen av kiloene holder seg på kroppen etterpå, sist rant alt av og jeg gikk ned til 49 kg. Lite kult!

Back
Topp