Vekt

Mamma til en skatt

Gift med forumet
It's gonna be May 2019
Noen så veiid sine små i det siste? Hvor mye veier di nå? Har ikke veiid han siden 3 mnd, å han er 4 mnd om en uke, så lurte på og gå og veiie han da, siden jeg ikke skal tilbake på helsestasjonen før 24 juni, da er han plutselig nesten 5 mnd... Så vil se hvor mye han har gått opp da...

Han ble veid og målt på mandag, på 4 måneders gruppe.
Han veide 6930gr og var 63cm. :)
* på mobil *

Er litt spent jeg hva han veiier, føler han fyyyyker opp i vekt, så gir jeg jo mme og. Han var jo ganske liten når han ble født og.... Men hva skal de ligge på når de er 4 mnd?

Her i kommunen har vi kontroll hver mnd, kjempegreitt! Var på 4mnd måling og veiing og da var hun 62,5cm og 6470gr :) der er ingen fasitsvar på hva de skal ligge på, det viktige er at barnet følger sin egen vekstkurve! Hos oss ligger den på ca +150gr i uken :)

Ok:) ska høre når jeg er der. Ja skal være slik her også. Men det skulle være barseltreff 24 juni. Derfor satt hun meg ikke opp før det. Tenkte på det etterpå. Han er jo 4 mnd 7 juni å syns det er litt greit og følge med mnd for mnd. Så jeg tror jeg går der når de har åpen helsestasjon neste torsdag. Men syns det er så dårlig her jeg bor , de har et stort rom som er venterom, å det er der de har vekt. har ikke lyst å brøle ut spm så alle kan høre det:/

Ok:) ska høre når jeg er der. Ja skal være slik her også. Men det skulle være barseltreff 24 juni. Derfor satt hun meg ikke opp før det. Tenkte på det etterpå. Han er jo 4 mnd 7 juni å syns det er litt greit og følge med mnd for mnd. Så jeg tror jeg går der når de har åpen helsestasjon neste torsdag. Men syns det er så dårlig her jeg bor , de har et stort rom som er venterom, å det er der de har vekt. har ikke lyst å brøle ut spm så alle kan høre det:/
Lurt å gå når stasjonen er åpen, alltid gøy å følge med! :) Her også er vekten på venterommet... Litt irriterende egentlig, stå der og skifte på babyen forran allesammen. Og så gråter jo baby og så føler en seg som verdens verste mor! Og så føler jeg også at alle andre stirrer og bedømmer hvor bra eller dårlig jeg håndterer babyen...

Lurt å gå når stasjonen er åpen, alltid gøy å følge med! :) Her også er vekten på venterommet... Litt irriterende egentlig, stå der og skifte på babyen forran allesammen. Og så gråter jo baby og så føler en seg som verdens verste mor! Og så føler jeg også at alle andre stirrer og bedømmer hvor bra eller dårlig jeg håndterer babyen...
Er ganske sikker på at de fleste tenker "å, det er godt å se at jeg ikke er den eneste!" :)

* på mobil *

Back
Topp