Vekt!

Kryssedull

Gift med forumet
VIP
Aprillykke 2016
Hvordan ligger vi an??!!
 
Det ser du i tickeren min;) Veide 95 kilo da jeg fødte, men da jeg gikk aktivt inn for å gå ned i vekt veide jeg 88.. Målet er 67 kg, et år siden jeg veide det sist :p
 
Det ser du i tickeren min;) Veide 95 kilo da jeg fødte, men da jeg gikk aktivt inn for å gå ned i vekt veide jeg 88.. Målet er 67 kg, et år siden jeg veide det sist :p
Får ikke opp ticker i appen :( men så bra!! Du er på god vei :)
 
Får ikke opp ticker i appen :( men så bra!! Du er på god vei :)
Har vel drevet aktiv slanking i 6 uker nå og gått ned fra 88 til 83,7 :) De første ukene gikk jeg nesten ikke ned noe, men så forsvant plutselig 2,5 kilo på 9 dager:)

Enn der?:)
 
Har vel drevet aktiv slanking i 6 uker nå og gått ned fra 88 til 83,7 :) De første ukene gikk jeg nesten ikke ned noe, men så forsvant plutselig 2,5 kilo på 9 dager:)

Enn der?:)
Jippi! Og grattis :)

Var 96 dagen jeg fødte (!) æææ!
Gikk ned nesten 18 kg de to første ukene (fødsel+mye vann!) og etter to mnd var 22 kg borte. Nå har det gått ca treogenhalv mnd og har igjen 1 kg til startvekt, har egentli bare kuttet sjokoladen ellers veldi lite... Tanken er 1kg først og så helst 5til etterpå. Men! Målet er jo å se bra ut, så da må jeg vel til å stramme opp litt også etterhvert...
 
Jippi! Og grattis :)

Var 96 dagen jeg fødte (!) æææ!
Gikk ned nesten 18 kg de to første ukene (fødsel+mye vann!) og etter to mnd var 22 kg borte. Nå har det gått ca treogenhalv mnd og har igjen 1 kg til startvekt, har egentli bare kuttet sjokoladen ellers veldi lite... Tanken er 1kg først og så helst 5til etterpå. Men! Målet er jo å se bra ut, så da må jeg vel til å stramme opp litt også etterhvert...
Så bra:) Her forsvant det også fort etter første mann.. Denne gangen må jeg jobbe mer for det..

Hadde faktsik gått OPP da jeg kom hjem fra sykehuset etter å ha presset ut en unge på 4 kilo.. DET var demotiverende det...
 
Så bra:) Her forsvant det også fort etter første mann.. Denne gangen må jeg jobbe mer for det..

Hadde faktsik gått OPP da jeg kom hjem fra sykehuset etter å ha presset ut en unge på 4 kilo.. DET var demotiverende det...
Ååå :/ huff ja jeg har hørt det bare blir verre med neste og nestemann! Jaja, vi får stå på!!
 
Ååå :/ huff ja jeg har hørt det bare blir verre med neste og nestemann! Jaja, vi får stå på!!
Ja, det hadde jeg også hørt, men trodde jo ikke på det før jeg sto her selv:p Men med kaloriteller har vekta stupt, så da ordner det seg nok:) Må bare få operert foten så jeg kan begynne å jogge:p
 
Hvis vekta på mandag stemmer så har jeg 7kg igjen.
Var ca 90 ved fødsel, og gikk bare ned til 84 etterpå. På mandag viste vekta 70, så får snaaart se 6-tallet igjen.:D
 
Jeg var 81 kg ved fødsel. Når jeg fant ut at jeg var gravid var jeg 65 kg, og jeg er tilbake der nå. Men jeg vil ned til 61, det har jeg funnet ut at er min "ideal-vekt". Jeg gjør dessverre ikke så mye med det enda, håper på at amming, trilleturer og lite godteri vil hjelpe på- men det er nok disse kiloene som er vanskeligst å få vekk..
 
Hvis vekta på mandag stemmer så har jeg 7kg igjen.
Var ca 90 ved fødsel, og gikk bare ned til 84 etterpå. På mandag viste vekta 70, så får snaaart se 6-tallet igjen.:D
Din heldiggrid!!!
 
Jeg veide 58 når jeg ble gravid og la på meg 24 kg i svangerskapet!veide 84 før fødsel.. Mye væske også da..nå veier jeg 65, vil ned 5-6 kg til. Men jeg er så utrolig glad i mat og søtsaker nå når jeg ammer! Helt umettelig! Noen andre som har det sånn? Kjøpt sjokkolade uten sukker i dag.. Den var faktisk ikke så ille:)
 
Var 89 da jeg fødte, men aner ikke hvor mye jeg veier nå... Vi har ikke vekt hjemme, har ikke hatt det siden ungdomsskolen da jeg hadde spiseforstyrrelse... Men er tilbake i dongeribuksa mi da :)
 
Det har ikke kommet gratis denne gangen, da.:p
Men likevel.. Gikk ikke ned et gram, jeg da jeg trente.. Måtte rett og slett regulere kosten for å få resultater.. Men nå får jeg jo ikke trent heller på grunn av en ekstremt vond fot..
 
Men likevel.. Gikk ikke ned et gram, jeg da jeg trente.. Måtte rett og slett regulere kosten for å få resultater.. Men nå får jeg jo ikke trent heller på grunn av en ekstremt vond fot..
Begynte først å gå ned etter at jeg begynte å bruke appen. Fant ut at jeg spiste alt for lite. Merker det fortsatt; spiser jeg for lite et par dager så går vekta opp, samme hvor mye eller lite jeg trener.
 
Gikk bare opp 6 kilo når jeg gikk gravid og de var forsvunnet når jeg kom hjem. Men må mye mer ned i vekt så glad jeg ikke gikk opp mer.
 
Begynte først å gå ned etter at jeg begynte å bruke appen. Fant ut at jeg spiste alt for lite. Merker det fortsatt; spiser jeg for lite et par dager så går vekta opp, samme hvor mye eller lite jeg trener.
Jeg spiste alt for mye;-)
 
Begynte først å gå ned etter at jeg begynte å bruke appen. Fant ut at jeg spiste alt for lite. Merker det fortsatt; spiser jeg for lite et par dager så går vekta opp, samme hvor mye eller lite jeg trener.
Hvilken app da? Jeg spiser alt for lite.
 
Back
Topp