Vekt?

Romle

Gift med forumet
VIP
Junibarna 2015
Er det mye å ha gått opp ti og en halv kilo når man er 29 uker?

sniker jeg..gj.snittet er vel på 12-15 kg eller no for fullgått:)

28 uker og 8 kg :)

NEI...... Så lenge du har normal bmi da.... Er man svært overvektig, er det kanskje mye!

Har gått opp 15 kg her 29 uker, og DET er mye....målet var 15 kg i slutten av mars, men kan vel glemme det!
Uansett, ingen som sier noe på det......

NEI...... Så lenge du har normal bmi da.... Er man svært overvektig, er det kanskje mye!

Har gått opp 15 kg her 29 uker, og DET er mye....målet var 15 kg i slutten av mars, men kan vel glemme det!
Uansett, ingen som sier noe på det......

Åh, takk!!! :) Jeg er normalvektig, ja, og jordmor har ikke sagt noe negativt, men som Fru.Maja sier over her, så er gjennomsnittet 12-15 kilo, og det er vel på slutten man går opp mest? Ser for meg at jeg blir STOOOOR! Håper vi begge slipper noen plager med vekten framover, det er allerede tungt, syns jeg. Men har sniklest på andre terminforum og sett at folk har gått opp 20 kilo og blitt kvitt alt sammen igjen etterpå (i løpet av et år eller noe), så vi skal nok overleve vi også! ;)

Hehe, ja mange som øker mye mot slutten, men det kan også være mye vann......og det renner jo bort!
Føler at alt er veldig individuelt når og i hvilken uke man legger på seg....

Lever fortsatt i troen at det plutselig stopper opp! Er normalt suuuuuper sunn, men som gravid enser jeg hverken fisk ellet salat, så blir nok over 20 kg ja.

Mamma og mine søstre la på seg over 20 kg og 25 kg med sine barn
Ca. 4 mnd og 6 mnd senere var de tilbake til start-vekt! Håper det er genetisk :p

Jeg har gått opp 9 kg til nå.. Og forventer å gå opp mye mer de neste mnd:p For forrige gang gikk jeg opp 17 kg, men alt rant av bare en mnd etter fødsel, så håper det samme skjer denne gangen:) Lov og håpe, er det ikke :P hehe

Jeg veide meg for et par dager siden, gått opp 8 kilo og er 30 uker. Var litt mer enn jeg trodde, men kan ikke regne med noe annet når jeg vet maten jeg spiser for tiden ikke akkurat en sunn :P

Jeg har gått opp det samme som deg ca. Var vel ikke akkuratt slank i utgangspunktet, men normalvektig vertfall :-) Forrige gang la jeg ikke noe sånn særlig på meg i slutten, så håper det stagnerer nå! :p

Jeg har gått opp det samme som deg ca. Var vel ikke akkuratt slank i utgangspunktet, men normalvektig vertfall :) Forrige gang la jeg ikke noe sånn særlig på meg i slutten, så håper det stagnerer nå! :p

Håper jeg også! Har ikke gått opp noe mer den siste uken, og har ikke prøvd å spise mindre eller noe, så det går jo i rykk og napp. :)

Back
Topp