Vekt....

Juni86

Glad i forumet
Jeg trodde man skulle gå opp litt i vekt når man ble gravid, jeg er jo 8 uker så skulle tro vekta viste forskjell, å Joda den viser forskjell, men jeg har gått NED hvordan er det mulig???? Skjønner ikke noe jeg...

Juni86 skrev:
Jeg trodde man skulle gå opp litt i vekt når man ble gravid, jeg er jo 8 uker så skulle tro vekta viste forskjell, å Joda den viser forskjell, men jeg har gått NED hvordan er det mulig???? Skjønner ikke noe jeg...

det kommer nok skal du se :) bare vent til magen vokser...
sier jo at 6kilo er det som hører til, legge du på mer så kommer det på deg :P
jeg har gått opp 4kilo, men det er pga jeg hr vært mye sykemld før jeg fikk positiv test og, gjordeikke noe da, annet enn å sitte i sofaen å spise hehe

Jeg har gått ned mellom 4 og 5 kg... sliter med å spise.. men tenker det er like greit ... de får nok på igjen ;) hehe... Og jeg har litt å ta av ;)

Tror det var i uke 6 jeg leste at vi får 25 % økt forbrenning! Om man kombinerer det med svært mye småspising, er det fullt ut mulig å gå litt ned. Kiloene kommer nok på fort nok skal du se:P

Her har vekta gått opp litt, 1.5 kg til nå. Er nok mye fordi jeg er litt mindre aktiv(redd for å stresse og bli uggen) og faktisk litt kjesken. Spiser i panikk enkelte ganger for at kvalmen ikke skal komme helt ut av skallet:P

Back
Topp