Vekt?!

nysmurf

Flørter med forumet
Ja jenter hvordan står det til med vekten?? Selv er jeg 21 uker og 3kg i minus fra startvekt. :)
 
Er 19 uker og 2-3 kg pluss til nå. Blir spennende å se, sist gikk jeg opp 18 kg, håper ikke det blir så mye denne gangen :)
 
Jeg ligger 3-4 kg i minus.... Men helt greit, veier jo ca 80, hehe. HÅper på ikke å legge på meg mer enn 10 kg maks
 
sist uke (uke 20) var jeg + 4.5 kilo ..skal veie meg i morga igjen.sist la jeg på på meg 14 kilo og ligger ann til ca det samme denne gangen.
 
Er 19+5 og er opp 4 kg fra startvekt. La på meg 12 kg forrige gang, og regner med å ende ca på det samme nå selv om magen kom mye raskere denne gangen. :)
 
18 uker og gått opp 1,5kg fra normalvekt. Kan vel godta det...
 
Pluss 3,5 -4 kg. Helt greit, men satser på å spre resten fint utover svangerskapet..hehe.. Disse kom litt for fort og for samlet. ;)
 
21 uker i morgen, og +8kg. Blæææh! 
 
19+ 4 og minus 2 kg fra startvekt. Var akkurat likt sist, da gikk jeg opp ca ni kg, men krysset ikke startvekt før uke 22 ca
 
Jeg var gått ned 5 kg ift normalvekt ved kontroll i uke 10 - det var ikke bra, var så dårlig den tiden.. veier meg ikke hjemme, så er spent på vekta hos jordmor når jeg skal dit på mandag! Håper jeg har gått opp siden forrige kontroll hvertfall, føles sånn... hehe!
 
21 uker og +7.. Veldig fornøyd med å ligge på gjennomsnittlig oppgang med tanke på at jeg gikk op over 40!!! kilo sist.. Vil ikke det skal gjenta seg etter at jeg har jobbet så hardt med å gå ned igjen...
 
17+3 og minus 3-4 kg fra startvekten. Men bekymrer meg ikke, det er akkurat det samme som sist...og da la jeg på meg nesten 20 kg mot slutten!
 
cirka 19 uker og minus 0,5 kg
forrige gang gikk jeg opp 28 kg, men det er ikke så aktuelt denne gangen...
 
Er 19 uker og har gått opp 5kg allerede. Apetitten er på topp!! Gikk opp ca 25 kg sist :S
 
Back
Topp