vekt

jeg har gått opp 2 kg.  jeg har vært så himla kvalm så må spise hele tiden og har ikke fått trent som vanlig så ikke rart at jeg har gått opp. full skjerpings fra neste uke med treningen.


 
hehe gått op ca 11 kilo!!!! men hadde tatt av meg 13 kilo før det, er nå snart oppi det jeg var da jeg ble gravid med storesøster..
 
Gått opp 1,5 kg i uke 14+5. Holdt stabil vekt så lenge jeg var kvalm, men etter at kvalmen gikk over og jeg fikk igjen appetitten har jeg visst spist litt godt og da gikk jeg opp 1,5 kg på 2 uker ;)
 
Jeg har gått opp... Nesten 5kg hvis vekten vår hjemme er riktig. 
Har jo sluppet unna oppkast, men måtte spise heeele tida for å holde kvalmen i sjakk.. Og det blir man tjukk av. 
 
Unngår vekten! ;-)))
 
Har vel gått opp ca. 3 kg jeg. Er som Nøtteliten, har måttet spise hele tiden for å unngå kvalme, og det går man jo opp av :)  Er blitt liiitt bedre nå, men nå har halsbrann meldt seg og svært lite mat som frister, så vi får se hvordan dette går fremover!
 
Er 11+6,og har gått opp 2kg..er så sulten om dagen, så kiloene går nok fort oppover :p
 
Har nesten tatt igjen de kg jeg gikk ned i begynnelsen av svangerskapet. Hvis jeg går opp ett kg til så er jeg til bake i utgangspunktet :)
Men jeg pleier å legge myyyye på meg slik at jeg er ganske glad med denne starten. Er uke 12 i dag :D
 
Gått ned 2 kg, sist jeg sjekka iallefall :)
 
Gått opp 0,5 kg.(uke 11) men jeg skal ha to :)
 
Nei jeg vet ikke hvor mye jeg har gått ned. Men er bra sikker på at jeg har lagt av meg ja! De første ukene i graviditeten spiste jeg godt og alt av klær passet -noe begynte å bli stramt. Nå bare henger buksene rundt låra, og håndleddene er helt avmagra:P haha.. Spyr som en gris, men satser på at den lille får i seg det den trenger <3
Så må jeg vell handle inn nye batterier til badevekta snart,slik at jeg også kan "kontrollere" litt ;P
 
Hmmm...om vekta til legen er nogenlunde lik den jeg har hjemme, har jeg faktisk gått ned 4 kg siden uke 8. Er i uke 12 nå. Sist ble total økning 6,5 kg så det blir spennende å se hvordan sluttsummen blir denne gangen... Spiser som normalt, men det blir lite trening så jeg skjønner ikke helt hvorfor jeg går ned. Magen vokser jo!
 
Back
Topp