Vekt..

Des09&Des12

Forelsket i forumet
Har dere jenter gått mye opp? Her går vekta ned.. Å jeg får nesten ikke mat i meg.. Orker rett å slett ikke mat :s Å stakkars typen som har invitert meg ut på "date" idag.. :( Jaja, får prøve å trø i meg det jeg klarer.. :/

Her er jeg 10+1 uker i dag.. Og minus 5kg... Men hadde vel sikkert 8-10kg for mye, så ingen krise.. Men mat er et fremmedord.. Så regner med det forsvinner noen kg til før ting stabiliserer seg... Forrige svangerskap gikk jeg ned 10 kg og ble nesten lagt inn på sykehus..

Jeg er 11+5 idag og har gått ned 2-3 kilo.

Veier ikke så mye i utgangspunktet, så vil helst ikke gå noe mer ned i vekt nå, så prøver å få i meg det jeg klarer av mat.

Foreløbig ligger vekta akkuratt der jeg startet, men har noen kg for mye så håper det blir sånn en stund til :)

Vekta ligg på stedet hvil, e normalvektig fra før La på mæ 9 kg me førstemainn å 10 me andre,så håpe på nå lignende gangen her :)

*FrøkenA* skrev:
Foreløbig ligger vekta akkuratt der jeg startet, men har noen kg for mye så håper det blir sånn en stund til :)

samme her :)

Jeg har gått opp snart 2 kg. Bare fint for jeg er så tynn fra før. Sist la jeg på meg 25 kg!! Og jeg fødte en måned før termin.... så er spent nå! :) Hehe

Gikk ned 5,5 kg, men har gått opp igjen 1,5. Tror det ene kg var bare dehydrering, for jeg var skikkelig dårlig på det minste.

Her finner jeg hver dag ut hva jeg kunne tenke meg å spise, også blir det det. Ingen rom for middagsdiskusjoner. Det eneste som hjelper på kvalmen er å få i seg noe mat og ligge flatt, så da er det lurt å prøve å finne noe man kan få i seg. Spis så jevnt som mulig.

her har jeg gått ned 6 kg. Er i veldig dårlig form så da blir det slik. 

Vekta mi går bare ned :( Så nå har typen kjøpt vitaminer til meg.. Så jeg må ta hver dag.. For han er redd for både meg å babyen nå.. :/

Å gikk faktisk bra på restauranten igår :) Klarte å spise nesten alt opp :) 

Å med første jenta gikk jeg opp 20 kg å aldri ned.. Men, nå blir det sikkert omvendt :s

Huff, det er nesten flaut. Har ikke vekt hjemme, og tenker egentlig veldig lite over vekta, men hos legen forrige uke fant jeg ut at jeg har gått opp 5 kg på 12 uker! Hvis det fortsetter på denne måten tør jeg ikke tenke på hva den viser i desember...

har allerede gått opp 4 kilo, har slippet unna kvalmen og matlysten er litt mer enn normalt, men prøver å spise sunt å variert:)

Jeg spiser og spiser, og har mye større apetitt nå enn før jeg ble gravid! Men fokuserer på sunn mat og mye vann til drikke :) Jeg er tynn/normalvektig, og gikk først ned ca 3 kg, og har nå gått opp igjen 1 kg (14 uker på vei nå). Forrige svangerskap startet akkurat på samme måte, med nedgang på ca 5 kg, men deretter en total vektøkning på 25 kg!! Kiloene rant forsåvidt kjapt av igjen med amming og det hele, men jeg må vel si at jeg håper på mindre vektøkning denne gangen. Det går jo utover både pust, knær, rygg og annet når man blir så plutselig tung og stor! :)

Nå er jeg 10+5.Vekta ligger på det samme,evt gått ned 0.5 kg,men har en ca 8kg å gå på til "normal bmi".Men jeg har vært i veldig fin form hele veien,ikke særlig kvalm eller noe.Blitt fortere sulten :) Spiser både sunt og litt usunt men prøver å tenke å spise for 1 pluss litt til og ikke 2. Jeg jobber og i butikk hvor vi går mye rundt hele dagen så får nok beveget meg litt der,pluss at vi bor i et område med mye fine turstier så prøver en gang i ny og ne å gå en tur... Ellers bare nyter jeg at jeg er gravid. Samboeren sier at han kan se litt mage nå,så er litt morro,selv med litt fett på magen fra før..

Ligger akkurat på det samme, men sliter med maten pga kvalmen så er derfor. Kiloene kommer plutselig snikendes, og de er hjertelig velkommen! Jeg er jo gravid :-))

Jeg har lagt på meg 2 kilo, spiser det jeg vil, men prøver selvfølgelig å tenke over hva jeg putter i munnen... har en samboer som er en godtegris, så når han fyller bordet om kvelden med chips og sjokolade, skjærer jeg opp melon og koser meg med det.. :) 

Jeg la på meg 21 kilo første gang og 25 kilo andre gang, så det kan se ut som jeg er på samme spor denne gangen også, men men, det kommer jo det beste ut av det :)

jeg har gått opp 1kg. må le litt.. puppene er blitt diiigre så de har sikkert likk xtra vekt i seg. oxo har jeg en cyste på 9x9cm, og den veier nok litt.

Back
Topp