Vekt :-/

Meemee

Blir kjent med forumet
Ufff, jeg føler bare jeg eser ut mer og mer for vær dag som går !! Er så mat hol om dagen, på natten våkner jeg og da måå jeg ha noe og spise fordi jeg holder på og sulte føles det ut som. Jeg har prøvd og legge frem en banan  og eple, det er jo litt sunnere.. Men NEIDA, jeg klarer ikke motstå fristelsen på natten.. Noen andre som føler de spiser MYE mer enn vanlig ?

Akkurat nå har jeg det motsatte problemet, går med tvillinger som tar opp all plass i magen :P Så bare jeg spiser litt blir jeg stappmett og det føles som jeg skal eksplodere:p Men har også gått rundt å vært sulten hele tiden en stund! Prøv å spis mat som er litt mer mettende enn frukt som mellommåltid når du kjenner deg sulten :) Det kan hjelpe. Nøtter f.eks :) Jeg velger uansett å tro at om kroppen din sier den vi ha mat betyr det at den trenger det :) Så er det bare å prøve ikke være for opptatt av vekta, alle går opp forskjellig i svangerskapet. Det er jo mange faktorer som spiller inn på hvor mye akkurat du skal/bør gå opp i vekt i ditt svangerskap :) Er bare å prøve å spise så sunt det lar seg gjøre, prøve å holde seg litt i bevegelse og trene dersom formen tillater det. Babyen har jo også sine vekstperioder i magen, og kan tenke meg at mor derfor trenger et høyere energiintak i disse periodene :)

Så kommer det jo alltid en tid etter svangerskapet, man får prøve å gjøre de riktige tingene da ;)

Jeg også spiser pg spiser... Sammenlikner meg litt med den lille larven Aldrimett i blant. Har ikke veid meg på 6 uker! Men piser mye sunt da! Bortsett fra nugattibrødskiver i blant...men babyen vokser og har det fint! Prøver å glemme vekta litt, for man skal jo ikke slanke seg heller... Men jeg imponerte kameratene til kjæresten min her en dag, da jeg orket to 200g hamburgere. ( jeg var egentlig ikke så stolt over det! )

jeg hadde problemer med å gå opp i vekt den første tida, men plutselig este jeg ut.. =s... men me de to andre har jeg vert flink å starte turrutine etter 1 uke. da går jeg tur daglig. med første gikk jeg ned 19kg på 6 uker. (3kg mer en utgangspunkte) 2 gang gikk jeg ned nesten like mye på 4 mnd. håper det blir like enkelt denne gangen. mange i nabolaget som skal ha baby, så får nok turkamerater;) det er enkelt og komme seg ut visst en har noen å gå med, litt kjedelig alene. vi får heller støtte hverandre når vi skal rase av oss kiloene som er for mye;)

Back
Topp