Akkurat nå har jeg det motsatte problemet, går med tvillinger som tar opp all plass i magen :P Så bare jeg spiser litt blir jeg stappmett og det føles som jeg skal eksplodere:p Men har også gått rundt å vært sulten hele tiden en stund! Prøv å spis mat som er litt mer mettende enn frukt som mellommåltid når du kjenner deg sulten :) Det kan hjelpe. Nøtter f.eks :) Jeg velger uansett å tro at om kroppen din sier den vi ha mat betyr det at den trenger det :) Så er det bare å prøve ikke være for opptatt av vekta, alle går opp forskjellig i svangerskapet. Det er jo mange faktorer som spiller inn på hvor mye akkurat du skal/bør gå opp i vekt i ditt svangerskap :) Er bare å prøve å spise så sunt det lar seg gjøre, prøve å holde seg litt i bevegelse og trene dersom formen tillater det. Babyen har jo også sine vekstperioder i magen, og kan tenke meg at mor derfor trenger et høyere energiintak i disse periodene :)
Så kommer det jo alltid en tid etter svangerskapet, man får prøve å gjøre de riktige tingene da ;)