Vekt

Startvekt er 62kg. Er bare 5uker og 5dager paa vei, saa har ikke gaatt opp noe enda. 

Ligger paa 1600-2000kcal pr dag, pluss jeg trener styrke 3 dager i uken. Haaper jeg er i form til aa forsette med dette saa langt ut i svangerskapet som mulig. Maa selvfolgelig oke matinntaket senere ut i svangerskapet, men det er nok ikke for mot slutten 

Ikke opp noe foreløpig. Håper det lar vente på seg da jeg er 7kg tyngre nå en da jeg ble gravid med datteren min..

Veier 48 kg nå.. Har ikke lagt på meg noe enda:) gikk opp 12 kg sist jeg gikk gravid. Gikk jo alt ned igjen etter fødslen :) håper på å kun gå opp 12-13 kr denne gangen også :)

Jeg veier ca 52 på morran, og har nok ikke gåttopp no særlig enda. Jeg er ganske slank, og nå er jeg oppblåst hele tida, så jeg har jo sett gravid ut i 2 uker alt :p vi har jo ikke sagt noe enda, og ønsker heller ikke det, så her går det ikke i tettsittende klær lenger....

jeg HÅPER faktisk jeg går opp noe.. veier 49 kg nå, og er 168 cm, så syntes selv jeg er for tynn...
sist veide jeg 55 kg når jeg var høygravid, og raste ned til 46 når jeg ammet

Herrregud å slanke dere er... Jeg slanket meg når jeg prøvde nå.. Gått opp 15kg på de to årene vi har prøvd.. Gikk opp masse når jeg sluttet på pilla og pergo gjorde heller ikke susen.. Så nå gikk jeg ned 4-5kg på 2 mnd før jeg blei gravid.. Men har fortsatt 10kg jeg skulle vært kvitt.. Og var på god vei.. Nå gikk jo det litt dritt da.. Men har ikke planer om å gå opp noe særlig i vekt nå.. :))

49kg morgen vekt! Variere veldig på kveldene! Har ikke gått opp noe enda, men er spent og se, siden dette er nytt for meg! :-D Gjør meg ingenting og se vekten stiiiige for fult, for å si d sånn!

Har ikke gått opp noe enda, veier 75kg nå og det er helt greit, er ganske høy. Prøver å trene 3-5 dager i uken og holde et ok kosthold:-)

Back
Topp