Vekt.

Badeand1984

Flørter med forumet
Hei! Har et spørsmål ang. Dette med vekt.. Jeg er 17 uker og har nesten ikke lagt på meg noe. Veier til vanlig 53 kg og er 1.60 høy. Nå veier jeg 55. Har bare lagt på meg 2 kg. Hvordan er vekten til dere andre der ute?

JEg kan desverre ikke si noe om det for her har jeg gått ned 6 1/2 kg og er 13+6 :/

2 kg de første ukene er helt normalt! Vanligvis er vektøkningen på sitt meste fra uke +/- 25 til +/- 30 :)

Så lenge du får i deg nok vann, spiser mye forskjellig og ikke sliter med svimmelhet (som ikke kommer av jernmangel eller blodtrykksfall når man reiser seg raskt opp) er nok alt helt bra :) Kos deg videre og uroe deg sånn!

Jeg er 170 høy, og veide 68 da jeg ble gravid. Jeg er over 16 uker på vei. De første 15 ukene gikk jeg ned ca 6-7 kilo. Men nå som kvalmen delvs har gitt seg har jeg så smått begynt å legge på meg igjen... Kanskje 1-2 kilo på en uke...

Har ikke sjekka vekta, men jeg tror nok at jeg har gått ned noen kg pga mye dårlig form .. 
Men det er nå vekta skal gå oppover, så du er fullstendig normal ja :D

Har faktisk lagt på meg latterlig masse!! Er154 cm lav og før graviditet veide jegakkurat 40 kg. Alltid veid veldig lite. Nå idag veier jeg 48 kg. Hehehehe. Altså hele åttekilo på 16 uker. Det er to kilo mer en jeg la på meg hele svangerskapet med forrigemann :)

Er 14+3 og gått ned 8 kilo til nå. Sliter fremdeles med kvalme og lite matlyst. :/

Har lagt på meg 1 kg til nå, trodde det var mye mer. Føler meg supertjukk! Magen har vokst masse den siste uka, føler meg helt stappa. Men altså 1 kg på snart 18 uker. :)

Jeg er 16 uker i dag, og har gått fra 70 kg til 76 kg..

Ikke helt fornøyd med det, men vet at det er bare jeg som kan gjøre noe for å ikke gå så masse opp i vekt. Skal vel egentlig ikke klage heller.. Fant helsekortet fra forrige svangerskap og den gangen hadde jeg lagt på meg 18 kg når jeg var 16 uker på vei..

Back
Topp