vekt

2barns mor

Elsker forumet
Jeg har hatt en stygg tendent til å gå vendig mye opp i vekt ved graviditet. det meste jeg har lagt på meg er 36 kg. og det var ikke lett å få av igjen.
Håper virkelig ikke jeg blir så stor igjen dersom jeg blir gravid igjen nå.

Hva veier dere, må ikke svare :)

Jeg pleier å ligge på 59-60kg. I forrige sv.skap la jeg på meg 30kg. Fikk invalidiserende bekkenløsning tidlig (og dermed lite altivitet).Var tøft å bli kvitt kiloene igjen, men klarte det på et halvt år. Håper jeg klarer å være mer aktiv denne gangen, og holde vekten nede.

Jeg gikk heldigvis ikke opp så veldig mye (12kilo) ved forrige svangeskap, men det tok meg likevel over 2år å bli kvitt alt. Og nå er jeg gravid igjen :p så nå skal alt legges på igjen... (med glede).

Mellom 75 og 80 - jeg er 1.80 høy.. ligger 2 kg fra vekta før første svangerskap hvor jeg gikk opp 28kg. håper det ikke blir like mye denne gangen.

Er 54 kg og 162 cm. Er ikke så redd for å legge på meg under svangerskapet for det bruker å gå av igjen veldig raskt, er nok heldig sånn :-)

86 kg her... Det siste året har jeg vært på god vei nedover, så syns det er litt kjedelig at vekta kommer til å stige igjen, men heldigvis forsvinner mye igjen i oktober Forrige svangerskap gikk jeg bare opp 2 kg, noe jeg bare kan drømme om denne gangen kjenner jeg... (men skal vel bare være glad for at jeg ikke har vært like dårlig som sist!)

Jeg er bare 1,60 høy, så normalt ligge jeg på 52 kilo. Før jeg ble gravid (altså etter en veldig hyggelig jul med god mat;)) lå jeg på 54. Nå vingler jeg mellom 55 og 56. Spent på hvor stor jeg blir. Siden jeg ikke er så høy er det dårlig plass å fordele kiloene på, hehe...

Veier 79 og er 170 høy. Har 4 barn bak meg som jeg har fått på 7 år. Har altid omtrent lagt på meg 30 + kg, men jobber hardt og får de vekk etter fødsel. Får ikke til å bli mindre enn 75 lengre..:O Før jeg fikk første var jeg 62 kg og bare 18 år, men jeg er godt fornøyd, tross all:)

hei , jeg var 91,6 kg før jeg vart gravid og 173 høy, men har brukt logge på rundt 87, nå er jeg 10 uker på vei og veier 84, 6 kg. . men har vert meeeget syyk

sist svangerskap lag jeg på meg 16 kg, var da 80, jeg tilater ikke meg sel å passere over 100kg, så bestemmt meg for å trene gjemt, men har ikke klart det enda :(

Back
Topp