vekt?

mariolau

Forelsket i forumet
er det noen som har gått ned i vekt? evt hvor mye?
jeg har gått ned 7 kg å er ca 10 uker på vei.

Ingen ned gang her.. Men når det gjelder vekt vile jeg ikke bekymre meg så alt for mye for den går ned, opp,ned står stille å går opp å ned igjen... Å til syvende og sist vil den gjevne seg ut etter at knøtta er ute:)

ja har snakket med legen om det, hun mener vi får se ann etter uke 12-15 om jeg kaster opp like mye da, har fått kvalmestillende men synes ikke det funker så bra.

aaner ikke....har ingen ønske om å veie meg..hehe...

måtte veie meg i dag og da var jeg gått opp ca 8 kg, og det er akkurat samme som på samme tid forrige gang.

Jeg har gått ned 2 kg....

Meeen regner med det bare er stille før stormen!
1. svangerskap gikk jeg opp 30 (!) kg, og 2. svangerskap gikk jeg opp 14 kg..

Ingenting opp, ingenting ner :p 

Gådd ned 4 også opp 2 igjen. gikk ned 7-8 sist på 2uker ca.  :) Babyen tar det den skal ha uansett, heldigvis. 

Har gått ned ca 3 kilo på de 8 første ukene. Matlysten har uteblitt store deler av tiden. Det, kombinert med kvalme, har nok ført til at jeg ikke får i meg tilstrekkelig med mat. Småspiser hele tiden, men med høy forbrenning, som jeg alltid har hatt, merker jeg at jeg aldri blir skikkelig mett. Før graviditeten måtte jeg spise hver 3-4 time for ikke å få bli uvel og få hodeverk. Forbrenningen holder stand enda, men interessen for mat har vært helt på bånn disse ukene. Satser på at dette endrer seg etterhvert.

Back
Topp