Vekt

lillemy06

Forelsket i forumet
Jeg går ned i vekt jeg...Var 60 før jeg ble gravid. Nå er jeg nede i 58.
Har ikke haatt det sånn med de andre. Da har jeg lagt på meg jevnt hele tiden. Ikke mer enn 9 kg gjennom hele svangerskapet da, men gikk ikke ned hvertfall.

Men har lagt på meg rundt magen da selv om kg går ned

Gått ned fra litt over 52kg til 51kg, men føler meg større pga at jeg spiser hele tiden. [:D] Men kan gjerne vente en stund til før vekta stiger. Gikk opp 14kg fra startvekt sist, selv om jeg gikk ned 5kg i starten.

Det er ikke så uvanlig å gå litt ned i vekt i begynnelsen av svangerskapet, spesielt hvis man er en del kvalm.

Sist gang gikk jeg ned 16 kilo første halvdel av svangerskapet, så opp igjen 7 kilo på slutten. Men så skal det også sies at det største vekttapet skyldtes at jeg sluttet med kraftige medisiner og sluttet å spsise sukker pga fare for svangerskapsforgiftning.

det er nok helt normalt[:)] Selv gjekk eg ned 2-3 kg i forrige svangerskap før eg begynte å legge på meg[8D] Så kiloane kan komme fort fordi[:D]

jeg har gått ned 4 kilo, men lagt på meg rundt på hoftene så er nok sikkert oppi samme vekten nå..

Har gått ned en kilo jeg også. Jeg spiser HELE tiden for å unngå å spy, så jeg skjønner ingenting.
Men jeg har definitivt blitt rundere om magen likevel altså. Den buler ut. [;)]

Back
Topp