VEKT?

peggy

Gift med forumet
HEI:)
lurer på hvor mye dere har gått opp i vekt?
i forhold til hvor langt dere er på vei.. jeg har gått opp nesten 10kg[:@] og de syns jeg er mye???

Jeg har godt opp 3 kilo fra startvekta. Gikk ned litt til å begynne med. Går inn i uke 31 på søndag.

ORIGINAL: Linni

Jeg har godt opp 3 kilo fra startvekta. Gikk ned litt til å begynne med. Går inn i uke 31 på søndag.

Du er heldig du! *misunnelig*
Jeg har gått opp 17 kg.

Jeg har gått opp seks kilo til nå..

ORIGINAL: Linni

Jeg har godt opp 3 kilo fra startvekta.

Er det mulig?? Din heldiggris[:D]
Har gått opp 7, jeg...

har gått opp rundt 7.....

Jeg gikk ned 10 kg de første 3 mnd, men har lagt de på meg igjen nå! Har ikke lyst til å legge på meg så mange kiloene til, men men orker ikke tenke så mye på det lenger for jeg er så glad for at jeg kan nyte maten igjen så jeg får heller ta det etterpå..
dessuten så lever jeg bare en gang og er det noe jeg vil, så er det å kose meg med mat..

kan bærre veie mæ på kontrollan sia æ ikkje har vekt her heime. nåkka æ e litt gla før å.
håpe bærre æ går opp i vekt t neste kontroll om 3 uke. e langt under normalvekta mi nu.

hadde lagt på meg 8 kg i uke 20. får håpe det ikke blir så mange fler,var ikke akkurat tynn før jeg ble gravid. har fått litt vann i kroppen oxo,så jeg får ta meg noen skikkelige trim turer når babyen er kommet,så går det fort av igjen[:D] har lett for og legge på meg,men oxo lett for og ta av.

har ikke lagt på meg noe foreløpig, håper jeg slipper å legge på meg så mye=)

Har gått opp to kg, men har fått bekkenløsning og ligger mye på sofaen så kiloene kommer vel snart [8|]

STÅR PÅ SAMME VEKT SOM JEG VAR I UKE 12...SÅ DET VIL VEL SI AT JEG EGENTLIG HAR GÅTT NED I VEKT[:)] (caps lock sto på...gidder ikke gjøre om det)
grunnen til at jeg ikke har lagt på meg er nok at jeg skal holde meg unna sukker...og det ser ut som jeg har vært flink[:)]

har gått opp 5 kilo jeg til nå[;)]

Jeg har gått opp 9 kilo.. Føltes ut som jeg gikk opp 1 kilo for hver uke en periode, men nå ser det ut til å gå litt roligere oppover... (bank i bordet!!)..
Jeg skal også holde meg unna sukker, men har vært ganske inaktiv. Tror ingenting er unormalt av vektøkning her, vi er jo så forskjellige. Forrige gang gikk jeg ned veldig raskt etter fødselen, så håper på reprise denne gangen også. Blir nok endel trilleturer i tung snø (siden vi bor i Trøndelag og det er en fin blanding av snø og regn i januar/februar/mars), så satser på at det vil holde formen oppe..
[;)]

jeg gikk ned 2 kilo de første ukene, har ikke vært på kontroll på et par uker nå, men regner med at kiloene har økt i det siste!

har lagt på meg ni kilo allerede....hvor skal dette ende[:D]

Back
Topp