Vekt ved sist graviditet

Gikk opp totalt 17 tror jeg. De ti siste kg kom på slutten pga mye vann i kroppen. Lillemor veide ikke mer enn 2871. Håper ikke jeg går opp like mye denne gangen. Gikk fort ned igjen og starter på samme vekt som sist

Gikk opp 35kg med begge mine, men de forsvant raskt også. Var tynn før første og tynnere før andre (de kom tett). Nå er jeg 3 kg mer enn jeg var for 10 år siden og er spent på hvordan kroppen reagerer.

Jeg la egentlig bare magen og vannet nesten. Hadde kun kule på magen. Gikk opp 7-8kg og babyen veide 3,7kg. Var tilbake til normalvekta samme uke :)
Gode gener. Var likt med mamma og mormor også. Tror jeg blir større denne gangen da jeg ikke har trent siden forrige graviditet og har blitt tyngre etter jeg ble mamma :)

Skal sies at jeg kasta opp enormt mye!!

Gikk opp ca 12 med første, og 12 med andre. Dessverre beholder jeg kiloene etter barna, som om kroppen trives i den størrelsen [emoji31]

gikk opp 7,5 med første, men da hadde jeg mer enn nok fra før. la på meg ca 20 med nr 2. har nå brukt ca to år på å få av meg 30 kg så krysser fingrene for at jeg klarer å moderer sjokoladeinntaket og havner rundt 10-15 + :smiley-ashamed004

Jeg gikk opp 20 kg, barnets vekt 4000 og jeg la ikke mye på meg utenom magen. Etter fødsel 12 kg borte og de resterende borte etter noen mnd. Siste 2 kg forsvant ikke før jeg sluttet og amme

Nr1. Veldig liten vektøkning. Klarte å holde graviditeten skjult i 6.5mnd. Merket den først selv etter 4mnd så gledelig 100% uten kvalme.

Nr.2 økte 12kg i graviditeten. Var nesten ikke kvalm.

Nr.3 vet ikke ennda. Kvalm hele tiden fra uke 3-4

Veier 53 til vanlig, la på meg 25KG første gang og 30kg andre gang :p

Tar noen mnd, så har jeg vært tilbake til 53ish

Last edited:
Startvekt 55, var vel 63 på slutten. Men gikk ned 5 kg i begynnelsen. Lille var 2800 kg når han ble født

Starta på 60 kg med begge to, gikk ned 6 kg med begge, så gikk eg opp dei 6 kg igjen så 20 til med første jenta så 15 kg med minste jenta. Dei e no 6 og 9 år og dinna gangen starta eg på 70 kg så håpe ikkje eg legge på meg så masse dinna gangen [emoji28] Gikk fort ned til normal vekt med dei to forrige graviditetane så håpe eg gjør det no også sjøl om eg e en del eldre [emoji28][emoji28]

Back
Topp