Vekt ved sist graviditet

AnneS

Forumet er livet
VIP
Desemberlykke2017
Da dere var gravide sist, hvor mye økte vekten da? Sånn helt til slutt? Dere trenger ikke si hvor mye vekten lå på, men kgmessig :)
Selv la jeg på meg 11,5 kg og frøkna var på 4050g da hun ble født. Men igjen, jeg har littegrann ekstra på kroppen ;)

Gikk først ned 7 kg. Deretter gikk jeg opp 18 kg, men pluss 11 kg fra startvekt. Jeg har for masse fra før, så håper det blir mindre denne gangen [emoji5]

Starta på 65 og endte på 84[emoji51] haha... lille veide 3500g men gikk kjapt tilbake til normalen[emoji41]

La på meg ca 16 kg og småen veide 2,5 kg (født til termin). Tok lang tid å gå ned igjen, men gikk ikke inn for å slanke meg pga amming.

Gikk fra 58 til 75 kg. Småen var 4600g da han ble født. Gikk tilbake til normalvekt i løpet av permisjonstiden.

Ca 54 kg før svangerskapet og 74 kg rett før fødsel

12-14 kg med frøkna, men ca 25kg med tvillingene-denne gangen er jeg nok strengere og mer bevisst på hva jeg putter i meg;)

72 før graviditet og 88 rett før.... gikk ned til 76 og var 84 igjen nå 2 år etter. Sliter med vektnedgang grunnet pco og hadde d vitamin mangel fra fødsel og 10mnd frem[emoji30]

+17 kg, 7 kg i første trimester og et stort hopp de siste ukene. i løpet av de første mnd gikk jeg bed og var på +3. Så trappa jeg ned amminga og plutselig var jeg på +8, og der var jeg fram til jeg ble gravid igjen. Har en del ekstra, så håper på mindre vektoppgang den gangen.

Gikk opp 14-15 kg.
Håper det blir mindre denne gangen, siden jeg er omtrent 10 kg tyngre i utgangspunktet.

26 kg opp, kid på 4,5 kg og sikkert fostervatn nok til 3 stk inni der. Gjekk ned 16 kg før eg kom ut frå Føden, så total standby på dei siste 10 :banghead:

Første gang jenta la jeg på meg 35 kgNår man blir hekta på surt godteri og kebab sier det sitt Med nummer to gutt kom det 13 kg på. Var hekta på gulrot og Pepsi maxDe kg forsvant fort
Krysser fingrene på at jeg ikke går opp så mye med lille overraskelse.

Ned 8 kg og gikk bare opp 2 kg, så veide 13 kg mindre etter fødsel enn da jeg blei gravid. Gikk dessverre de fort opp igjen [emoji85]

Gikk opp ca 30 kg sist.. men det var ikke så ille.. var ekstrem tynn fra før.. nå er jeg normalvektig og håper ikke jeg legger på meg 30 kg denne gangen :p

Back
Topp