Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Da dere var gravide sist, hvor mye økte vekten da? Sånn helt til slutt? Dere trenger ikke si hvor mye vekten lå på, men kgmessig
Selv la jeg på meg 11,5 kg og frøkna var på 4050g da hun ble født. Men igjen, jeg har littegrann ekstra på kroppen
Gikk først ned 7 kg. Deretter gikk jeg opp 18 kg, men pluss 11 kg fra startvekt. Jeg har for masse fra før, så håper det blir mindre denne gangen [emoji5]
72 før graviditet og 88 rett før.... gikk ned til 76 og var 84 igjen nå 2 år etter. Sliter med vektnedgang grunnet pco og hadde d vitamin mangel fra fødsel og 10mnd frem[emoji30]
+17 kg, 7 kg i første trimester og et stort hopp de siste ukene. i løpet av de første mnd gikk jeg bed og var på +3. Så trappa jeg ned amminga og plutselig var jeg på +8, og der var jeg fram til jeg ble gravid igjen. Har en del ekstra, så håper på mindre vektoppgang den gangen.
Første gang jenta la jeg på meg 35 kgNår man blir hekta på surt godteri og kebab sier det sitt Med nummer to gutt kom det 13 kg på. Var hekta på gulrot og Pepsi maxDe kg forsvant fort
Krysser fingrene på at jeg ikke går opp så mye med lille overraskelse.
Gikk opp ca 30 kg sist.. men det var ikke så ille.. var ekstrem tynn fra før.. nå er jeg normalvektig og håper ikke jeg legger på meg 30 kg denne gangen