Vekt tap- skuffa gitt

Gizom

Gift med forumet
Juli13-jentene
VIP
En baby på 3940 og morkake på nesten 700gr, fostervann og annen morro, regnestykke skulle gjort med utslag, men vekta dag tre etter fødsel var -4kg!!!! Hva skjer a?

Heldigvis viste vekta -7 i dag, så det går jo nedover, men litt skuffa var jeg jo. Mange kg igjen til utgangspunktet;)

Fikk ei tulle 4. Juli 2013

En baby på 3940 og morkake på nesten 700gr, fostervann og annen morro, regnestykke skulle gjort med utslag, men vekta dag tre etter fødsel var -4kg!!!! Hva skjer a?

Heldigvis viste vekta -7 i dag, så det går jo nedover, men litt skuffa var jeg jo. Mange kg igjen til utgangspunktet;)

Det går så fort skal du se:) kroppen trenger jo noen dager på å komme seg, men -7 er ikke dårlig på 5 dager:D

-------------------------
Therese 5. april 2009
Termin 21. juli 2013

Nå vet jeg ikke hvor mye du la på deg, men det går jo nedover da! :-)
Selv er jeg litt bekymret for vekttap etter fødsel, siden jeg kun har lagt på meg 7,5 kg.
Har lite å gå på, og vil jo så gjerne amme!
Sist raste jeg ned i vekt, og det var ikke så gøy det heller.

syns -7 på 5 dager er bra jeg da. Livmoren er jo fortsatt ganske stor..

Synes også det var bra. Tar jo gjerne litt tid men skjønner at du er utålmodig! ;)

Takk jenter;) deilig med litt oppmuntring;)

Hoho, mitt regnestykke sist var værre :P Gikk ned 2 kg fra siste vekten eg hadde tatt før (noen dager før fødsel) og de to kg skulle ta 3,5 kg baby, morkake, blødning, fostervann ++ DA kan man si eg var skuffet ;) Gikk fort nedover de neste dagene da, når vann og slikt slipper taket. Kvir meg til vekten etter fødsel siden eg har lagt på meg mer denne gangen.

Har ikke vært på vekta enda jeg......
Kanskje jeg skulle se om det er noen store endringer i morgen? :rolleyes:

❤Prinsen født 3 juli, 7 dager før termin❤

Da hadde jeg vært på vekta, og den er 10 kg lettere enn siste kontroll hos jm to dager før fødsel.
Kan ikke klage på det da selv om jeg enda har 5 kg til utgangspunktet og ca 10 kg til ønsket vekt :)

❤Prinsen født 3 juli, 7 dager før termin❤

Mitt regnestykke går no ikke opp... - 3kg så langt og frøkna veide 3215gr :oops:
Kor ble vekten fra fostervann og morkaken av da?? Akkurat no føler eg meg som en Hengebukgris :(
♡♥Frøkna kom 7 Juli 2013 - Termin 15 Juli 2013 ♥♡

Jaja... Her ble det opp 20 kg og nå snart 3 uker etter er det 8 kg ned... Så tror du skal slappe helt av !!

Gutt 13.06.06
Gutt 16.09.08
Jente 21.06.13 (Termin 05.juli)

Back
Topp