Vekt tabell??

Beautiful angel

Flørter med forumet
Jeg tror det finnes en sånn tabell hvor det står hvor mye det er normalt å gå opp i vekt i svangerskapet.

Noen som har denne tabellen? 

Den vektkalkulatoren kan vel ikke stemme? Det sier at jeg er svært overvektig. Er 1,61 høy og veide 64,5 kg før jeg ble gravid. Skulle gjerne vært noen kilo mindre, men har da aldri sett på meg selv som overvektig :o Den anbefaler meg å bare legge på meg 8 kg under svangerskapet! Er det jeg har gått opp til nå det ;)

Du har nok bare skrevet inn tallene feil. Du må skrive hele tall på mammanett sin side, og på den andre må du endre fra feet til meter og pounds til kilo... 

Jeg skrev inn tallene dine og du er/var normalvektig ifølge begge kalkulatorene emoticon

rugesola skrev:
Du har nok bare skrevet inn tallene feil. Du må skrive hele tall på mammanett sin side, og på den andre må du endre fra feet til meter og pounds til kilo... 

Jeg skrev inn tallene dine og du er/var normalvektig ifølge begge kalkulatorene emoticon

Ja, nå ser det litt bedre ut ;)

Takk likte begge vekttabellene, for meg så så vektøkningen ganske normal ut. Håper det fortsetter sånn. emoticon

min ble overvektig :( jeg er 165cm og 75kilo før graviditet og mista 2 kilo de 3 første mnd=(

Årh, sånne tabeller skulle hatt et valg hvor de kan ta hensyn til tung benbygning. hehe
Ser jo så ille ut :S
Men, ser heldigvis at jeg har vært flink, lagt på meg godt under halvparten av det grafen sier jeg skal gjøre :D

blei vist overvektig eg ogemoticon

Back
Topp