Vekt sjokk!!!

Shadow

Juni12s aktive
VIP
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Oktoberbarna 2021♡
var på vekten her istad og må si jeg er rimelig sjokkert men på en positiv måte :D

Før graviditet var jeg 70
Så når jeg var rundt 7 uker gikk jeg opp til 74,9 
(teori på at jeg gikk opp siden jeg kom til Norge etter 5 mnd i Egypt)

Men gikk fort ned selvom jeg ikke har hvert direkte plaget av svangerskapskvalme så da var jeg rundt 71 en stund.

Nå veier jeg 72,7 og er jo snart halvveis, syns vektøktningen kan holde seg sånn jeg 

Hvordan går det med dere andre?

Jeg sto helt stille frem til uke elleve! Fra uke 11 til uke 15 hadde jeg gått ned to kilo! Det var igrunn ikke legen min noe fornøyd med! Men jeg har tatt en helomvending og blir driiiitsunn ;D

Jeg regnes som 15+6 enn så lenge, og har gått opp ca 100 gram :) Har stått mer eller mindre i ro siden i sommer, så klager ikke foreløpig.

Greit å bli positivt overrasket over vekten innimellom også! ;) Jeg har gått opp 3 kg fra startvekta nå, veide meg i går da jeg var 18+3. Gikk ned ett par kg i starten, så kiloene har kommet de siste par mndr. Jeg hadde gått opp det dobbelte ca da jeg var like langt forrige gang. Men fra nå regner jeg med at vekta bare skyter i været, den må jo nesten det også 

Ved forrige svangerskap la jeg bare på meg 1 kg, og det var de siste 2 ukene, så håper på det samme denne gangen og;)

har ikke tur å gå på vekta på ei stund.... venter til jeg må hos legen!!
Vet jeg har lagt på meg masse alleredeemoticon
det blir en hard kamp når jeg skal få det av igjen....

16 uker ++ her, og har gått opp snart 3 kg.
Det er bare sunt og riktig tenker jeg :-)

..iogmed at jeg har kastet opp i 4 mnd,så gikk jeg ned 10 kg. Startvekta var på 68 kg. Gikk ned til 58,og er nå på 60 kg. Om ikke mange dager er jeg halvveis. Men det var slikt med de 2 andre gullene også. Men det er nå på slutten jeg gikk opp. 

Deilig når vekten holder seg stabil.
Jeg har ikke lagt på meg et gram, men har mye å ta av da så veldig glad for det!

her var jeg 76 før jeg ble gravid, gikk ned 5 kg de første ukene, stagnerte der ei stund, å etter det har jeg gått opp 1 kg, så er enda på -4 kg i forhold til hva jeg veide før jeg le gravid. 
men gjør meg ingenting, for har litt for mye i utgangspunktet. 
å legen min si at det går så fint så. alt er fint hos meg, legen er fornøyd. 

jammen godt det er noen flere enn meg som har gått opp oxo....
Jeg er 16+5 og har nok fått 3 kg ekstra alt.... men men blir vel ratt kvitt dom att engang oxo.

Jeg har gått opp 5kg jeg, og synes det er helt pyton dritt i møkkahølet... Takler det dårlig, men prøver å forsone meg med det :p

Jeg startet på ca 80 kg og gikk ned til 78 i starten av svangerskapet. Var mye kvalm i starten og fikk avsmak på alt søtt de første 14 ukene, noe som ikke gjorde noe i det hele tatt.

Nå prøver jeg å spise sunt og lite av gangen og har gått opp til 80,5 kg. Magen vokser men vekten holder seg noge lunde stabilt. Hadde jo litt fra før av så ser det som positivt å ikke gå så mye opp i vekt, men blir jo litt bekymret og.. Tenker litt på at jento mi ikke får nok næring siden jeg ikke går opp i vekt og..

+3 :-( men hvor er vekttråden?

Hehe, leste på helsekortet mitt fra forrigje svangerskap;
Uke 1-24         + 4 kg
Uke 24- 41     +14kg
Så det kom snikende halvveis ut i svangerskapet gitt :P

Denne gangen har jeg gått ned 4 kg, men opp igjen 1, så da er jeg for øykeblikket på -3kg... Regner med det ikke holder seg slik :P

Vekta stod helt stille frem til uke 15 og plutselig opp 2-3 kg ,da kom magen også ;)

Har gått ned 8 kg så langt, har ligget stabilt der siden en god stund før jul.

Back
Topp