Vekt på bebisen

GrimmOgGru

Betatt av forumet
Jeg mener at jeg mot slutten av forrige sv-skap var inne på UL for å se hvor stor babyen var.. Er dette noe som man får tilbud om mot slutten, eller...? kan ikke huske at det var noe spesiell grunn til at jeg fikk det[:)] Er nesten faut hvor dårlig jeg husker ting fra forrige sv-skap..[:)]

det er ikke vanlig å få tilbudt dette hvis sf mål er normale[;)]

jeg fikk ikke tilbud om det.
har noen venninner som har spurt etter det, men på sykehuset her så har dem andre dem må prioritere enn alle oss som har lyst på en ekstra ul.
tenker det er like så greit å ikke vite jeg da, hadde fått HELT angst om jeg hadde fått høre at ukgen var 4500g eller no..
hehe, så jeg satser bare på at han er liten som broren sin, men er jo annen far nå, så veit jo aldri.
vil helst ikke vite på forhånd hva jeg skal presse ut. skummelt no fra før av [:D]

Jeg fikk ikke det sist gang, og jeg har ikke hørt at det er vanlig. De som får det er vel de som er i en form for risiko?

ok, da var det kanskje derfor jeg fikk det forrige gang da[:)] hehe... Har diiiger mage nå da, men håper ikke han blir så altfor stor, da blir jeg redd[&:] hehe[:)] Han var akkurat på gj.snittet når jeg var på UL for 3 uker siden da, så kanskje han holder sånn passe liten og stor[:)]

nei det får man nok ikke tilbud om.....utrolig syn egentlig for er jo spennede å se dem...

Jeg har ekstra oppfølging under svangerskapet og da har jeg ul hver 14dag... utrolig å se hvor stor hun er blitt og ansiktet osv........

Så jeg synes alle skulle fått en ul på slutten også jeg da[;)]

ORIGINAL: 1jente og 1 spire

nei det får man nok ikke tilbud om.....utrolig syn egentlig for er jo spennede å se dem...

Jeg har ekstra oppfølging under svangerskapet og da har jeg ul hver 14dag... utrolig å se hvor stor hun er blitt og ansiktet osv........

kan jeg spørre om hvorfor du har ekstra oppfølging?
hadde jo så klart vært gøy å sett baby'n hver 14.dag, men da ville jeg ikke at dem skulle anslått vekt nei :) hehe

ORIGINAL: Clarisma

hadde jo så klart vært gøy å sett baby'n hver 14.dag, men da ville jeg ikke at dem skulle anslått vekt nei :) hehe

Har noe antistoffer i blode mitt som kan tyde på en revamtisk sykdom....disse antistoffene kan påvirke hjerte til babyen frem til 5-6døgn etter fødselen....så dem skal sjekke at hjerte ikke endre drastisk i tempo frem til 5 døgn etter fødelsen..

Dem regner vekk hver gang for å sjekke at hun vokser, men jeg MÅ jo ikke få vite den heller...vet den frem til nå, men de siste gangen skal jeg nok ikke vite det tror jeg...[;)]

ORIGINAL: Clarisma

Har noe antistoffer i blode mitt som kan tyde på en revamtisk sykdom....disse antistoffene kan påvirke hjerte til babyen frem til 5-6døgn etter fødselen....så dem skal sjekke at hjerte ikke endre drastisk i tempo frem til 5 døgn etter fødelsen..

Dem regner vekk hver gang for å sjekke at hun vokser, men jeg MÅ jo ikke få vite den heller...vet den frem til nå, men de siste gangen skal jeg nok ikke vite det tror jeg...[;)]

okei:) blir så glad når jeg hører at vi blir passert godt på [;)]
er nok av jenter her som må mase seg til ekstra kontroller og lignende,

ja hadde masse tull i begynnelsen, men når jeg kom til spesialist på Ullevål sykehus ble det ordnet det meste og fart i alt[;)]
ALL ÆRE til den overlegen på indre medisin.........kjempe koselig og flink[;)]Og er utrolig taknemelig for at han tok seg tid til å fikse opp i alt osv:)

Back
Topp