Vekt på barna

svane

Blir kjent med forumet
Jeg lurer på om barna deres går mye opp i vekt for tida, jenta mi har bare gått opp 50 gram på to måneder. Så nå syns mange at vi må gi henne mye mer mat, og oftere, men hun vil ikke ha mat hvis det går for kort tid mellom måltidene, og hun får mat 4 ganger om dagen, er det lite??? Ble litt langt det her.

Er hun blid og fornøyd ville jeg ikke stresset [:)]
Junior legger ikke på seg mye i det hele tatt, over 10 mnd og veier nå 8600g [:)]

tror det er ganske vanlig at det står stille nå en stund. De er jo mer aktive enn før. Noen går til og med ned litt. Så lenge de er fornøyde tror jeg ikke du trenger å tenke på det. Jeg har ikke veid Mathias siden slutten av juni jeg, da gikk han opp i underkant av 100 gram i uken. Men tror ikke han har gått opp noe særlig etter det. [:)]

Hun er blid og fornøyd, og regne med at hu sier fra når hun er sulten. Vi hadde ei ny helsesøster på kontroll nå, og hu mente vi måtte opp i 5 måltider om dagen. Hun veide 9230 gram,hun er jo så aktiv, og da er det ikke så lett å legge på seg.

Jenta mi er veldig aktiv av seg og når hun var 9 mnd veide hun 8.6 og HS var fornøyd dem[:)]

ORIGINAL: buffi

Jenta mi er veldig aktiv av seg og når hun var 9 mnd veide hun 8.6 og HS var fornøyd dem[:)]

Samme her [:)]
Eller, da var hun ikke så veldig aktiv heller. Lurer litt på hva hun veier nå egentlig.. Hun var 74 cm da.

Jeg tror ikke du trenger å bekymre deg så lenge ungen er kvikk. Men samtidig, jeg er jo ingen helsesøster... [8|][:)]

Jeg tror heller ikke det er noe å stresse med så lenge ungen er fornøyd.

er vel ikke vits å tvinge på de mat heller, tror kanskje det virker mer mot sin hensikt.

Gutten min legger ikke på seg mue nå han heller, synes han er blitt så tynn. Men det er jo fordi han er så aktiv hele dagen.[:)]

Som de andre sier, tror ikke det er noe å stresse med siden hun virker fornøyd. En merker jo på barna hvis det er noe som ikke som det skal[:)]
Snuppa mi veier i underkant av 8 kg, hun er veeeldig aktiv og har vært det fra første rullingsen når hun var 3 mnd..blid og fornøyd[:)]

Signerer de andre over her [:)]

snuppa mi er 8615 gram. tynn men lang [;)] 73 cm

Tenkte jeg skulle prate med hu vanlige hs når hun kommer tilbake over helga. Men det er så mange som forteller meg hva jeg skal gjøre og ikke gjøre(ikke her altså, men familie og venner), så jeg blir dritlei. For når jeg ser på vekta til ongene her inne, så er jenta mi stor i forhold.

Back
Topp