Vekt på babyen

Mailykke2

Forelsket i forumet
Hvor mye har deres baby lagt på seg fra dere kom hjem fra sykehuset? Her har frøkna lagt på seg 420 gram på en uke :O tror jeg gir litt masse mat:p

Mamma23! skrev:
Det er jo bare bra :D De har godt av litt ekstra polstring :)) hehe. 

Det er sant det :)
Men jeg begynner å lure på om jeg har litt lite næring i min melk...
I dag har hun ikke sovet mer en max 30 min i strekk, og sovnet nå etter 70 ml med erstatning....

Mamma23! skrev:
Det er jo bare bra :D De har godt av litt ekstra polstring :)) hehe. 

Det er sant det :)
Men jeg begynner å lure på om jeg har litt lite næring i min melk...
I dag har hun ikke sovet mer en max 30 min i strekk, og sovnet nå etter 70 ml med erstatning....

Høres ut som din melk er næringsrik så det holder med den vektoppgangen :-)

Kom hjem fra sykehuset igår, så har ikke veid han hjemme. Men han hadde gått ned ca 200 g 2 dag på sykehuset og dag 3 hadde han gått opp 100 g, på EN dag  :D Storspiser, hehe..;)

vår er en storspiser, synes ikke han gjør annet. han har gått ned 90 g etter fødselen, ikke veid han siden vi kom hjem igår.

Har en storspiser her og;-) han gikk ned kun 34 gr på sykehuset....var på helsestasjonen på tirsdag da hadde han lagt på seg 390 gr på den 9.dag;-)

Fitness skrev:
Høres ut som din melk er næringsrik så det holder med den vektoppgangen :-)

Hun får noe morsmelkerstatning hver dag ettersom jeg bare har en pupp å tilby:p kjenner det er slitsomt å styre på sånn som jeg gjør nå:p

Her gikk hun ned litt etter fødsel, huser ikke hva hun veide da. Men hun har gått opp 145g fra den 15.05-18.5

Vesla her har rukket å bli en måned allerede....hun har gått opp en kilo siden fødselen.....skikkelig storspiser 

Back
Topp