Vekt på babyen??

baby 79

Betatt av forumet
Hvordan kan jormora se hvor mange gram babyen er??

Lurer på hvor stor min er.. på symfysemålene har jeg ligget jevnt over den røde streken, men innom gråsonen...
Noen som vet hvor stor den kan være da? Har stor mage synes jeg, men mange sier magen min ikke er så stor med tanke på at jeg har termin om 3 uker..

Noen som vet om akkurat dette?

Klem

Veldig vanskelig dette her med vekt... har en litt snodig erfaring selv. Hadde et komplisert sv.skap sist, og de tok UL av babien i uke.33 og slo fast at ho var ca.1900g.....ei uke seinere kom ho... 3500g!!! snakk om å bomme seriøst da!![:D]

det må jeg si var å bomme noe seriøst også. hmm.

Sf-målene har ingen stor sammenheng med babyens str.... Har hele tiden ligget i toppen av det grønne feltet, og på ul i uke 18 viste det seg at babyen var LITEN!! Nå ligger sf-målene på samme sted (øverst), og babyen er STOR i følge ul[&:] Men har hørt at jordmor kan tippe vekta sånn ca, men hverken ul eller jordmor er 100% sikre. Ville heller prøvd å få en ul til for å se jeg, da måler de jo ungen hvertfall[:)]

man får ikke eksakt riktig svar når jordmora måler sf-mål hvor stor babyen er.Man får mer rett svar på ul sier dem.

Back
Topp