Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
Husker ikke helt hvor stort avviket var, men min ble beregnet til 1817 gram i uke 33. Skjønner ikke hvorfor alle stresser så...I midten av uke 33 veide jenta her ca 1900g. Har også litt "liten" mage.. Men "vekstavviket" ligger mellom - 8-10 %, altså innenfor "normalen". Ikke bekymret for størrelsen hennes.
Har kontroll med ul hver 3 uke så han har blitt nøye målt og funnet for lett hele veien...Str på magen trenger jo ikke nødvendigvis å ha noe å si for str på baby. Håper ekstrakontroll på sykehuset viser at alt er ok![]()
1760 gram i uke 32+4. Og jeg har hele veien fått kommentarer om hvor diiiiger jeg er, spørsmål om jeg ikke sprekker snart osv. Folk har ikke peiling, og SF-målet er bare en indirekte metode for å følge med på vekst.
Følger barnet sin egen kurve, eller har veksten flatet ut?
Husker ikke helt hvor stort avviket var, men min ble beregnet til 1817 gram i uke 33. Skjønner ikke hvorfor alle stresser så...![]()
Var samme herI midten av uke 33 veide jenta her ca 1900g. Har også litt "liten" mage.. Men "vekstavviket" ligger mellom - 8-10 %, altså innenfor "normalen". Ikke bekymret for størrelsen hennes.