Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tuppa mi ble estimert til 2030 gram på 33+4, så er ganske likt som deg! Lå på 10-percentilen
Var på ny kontroll i uke 35+6, og da ble hun estimert til 2600-etellerannet, og på 25-percentilen. Spennende å se hvor stor hun faktisk er når hun kommer!
Oi, ja det var stor forskjell Blir spennende og se hva lillegull i magen min veier ved fødsel da, har termin i august
Hørte aldri noe om vekt på baby før jeg var på overtidskontroll og hu dama ble litt stressa over at baby muligens var litt stor, da jeg er liten/lav De estimerte en vekt på 4,4-4,5kg! Men de tok heldigvis feil, for han veide "bare" 3920 ved fødsel. Så fikk litt inntrykk av at de målingene nok ikke er helt riktig bestandig.
Hørte aldri noe om vekt på baby før jeg var på overtidskontroll og hu dama ble litt stressa over at baby muligens var litt stor, da jeg er liten/lav De estimerte en vekt på 4,4-4,5kg! Men de tok heldigvis feil, for han veide "bare" 3920 ved fødsel. Så fikk litt inntrykk av at de målingene nok ikke er helt riktig bestandig.