Vekt ogsånn..

jeanettm

Elsker forumet!!
Augustmødrene 2014
Finnes sykt mange tråder av dem - jeg vet :p men jeg går ned i vekt.. fikk beskjed om at han vokser som han skal, og har vært på vekstkontroller osv. På forrige jordmortime hadde jeg gått ned 1,5 kg til, flere som går mer ned enn de legger på seg?? :p

Jeg er jo mye tynnere nå enn på startvekt, og innen han kommer ut - med alt av vann og tilbehør - er jeg 8 kg under startvekt :S

venter prins i august <3

Hmm. Da må du spise mer sjokolade, tenkte jeg, men hadde ikke du sv.diabetes?

Jeg vet ikke helt hva du kan gjøre egentlig. Det hadde jo sikkert vært greit å ikke bli syltynn rett etter fødselen, men da kan du ihvertfall kose deg med sjokolade og god mat ETTER fødselen ;)

Jeg har kun lagt på meg 6kg og de kom nå på slutten, regner med at så lenge målene på magen følger normalen så er det ikke noe krise. De sier at barnet tar det det trenger :)

Magen min vokser og vokser men har ikke lagt på meg noe de siste 2 mnd, 9 kg opp og 5 uker til termin. Er ganske fornøyd med det siden damene i familien pleier å legge på seg MYE (25++) men vil bare si at om du hadde høy bmi før du ble gravid så gjør det jo ikke så myr om du ikke legger på deg så lenge barnet har det bra:-) men er du tynn fra før, så er det jo ikke bra å bli for tynn i forhold til amming da du trenger litt å tære på...

Huff. Er + 20 kg snart jeg. 18,5 kg nå.. Er veldig slank i utgangspunktet men det er slitsomt å veie så mye mer enn jeg er vant til, selvom jeg synes jeg ser fin og sunn ut. Er redd for å gå opp så veldig mye mer, hvis jeg må gå i 4 uker til uke 42 kan det jo fort bli enda fler kg:P

ImageUploadedByBV Forum1406221008.237087.jpg

Nei, altså vil ikke påstå at jeg hadde høy BMI :p veide 68 før graviditeten og veier 63,5 nå! Hoho :D har ikke svangerskapsdiabetes heller, så jeg unner meg sjokolade i ny og ne :) bare redd for hva vekta står på når fødselen og alt er ferdig :o ikke bra å være for tynn nei, for skal jo helst klare å amme...

venter prins i august <3

Jeg gikk også ned. Men ikke så mye. Jeg var nå forsåvidt litt overvektig før jeg ble gravid. Vesla kom forrige tirsdag, i uke 35+2, og da var jeg i minus 2,5 kg. Veide meg idag, på ettermiddagen rett etter middag, og veide 7,5 kg mindre enn det jeg startet på ;) Så regner med det er enda mer ned på morgenvekten. Jeg hadde ikke stor mage. Babyen veide 2050 gram så var litt liten til å være 35 ukers baby ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Hadde nok ikke bekymret meg. Så lenge du eter det du skal, så er det nok i orden. Du blir sikkert en av de heldige som blir hol sulten når du ammer, og legger på deg da ;p hehe

Sent from my iPad using BV Forum

Gutten min ligger også litt under gjennomsnittet, men var ikke mye så ingenting å bekymre seg for heldigvis ! :D

Jeg derimot har gått opp mine kg :p Og akuratt nå har jeg nok vann i kroppen også merker jeg ! :/

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Back
Topp