Vekt og sånn...

Miraxine

Glad i forumet
Hei på dere [:)] Jeg lurer litt på hvor mye dere har lagt på dere så langt, og i hvilken uke dere er i. Jeg tasset på vekten i dag, og følte ikke at jeg hadde forandret meg noe særlig, men jaggu var der kommet 2,5 kilo ekstra...jeg er 13 uker og 4 dager på vei...Noen som vil fortelle om seg selv??? [;)]...er litt usikker på hva som er normalt liksom...

Høres helt normalt ut Miraxine, med vektøkningen din!
Hvor mye man legger på så og når, er veldig individuelt.
Jeg er nå litt over 14 uker på vei, og har ennå ikke gått opp noe i vekt.
Men jeg har, pga. mye kvalme, ikke rørt godteri, brus og kaker, noe jeg vanligvis er veeeldig glad i.
Er forsåvidt glad for at jeg ikke har gått noe ennå, da jeg ikke klarte å ta av alle kiloene (2-3 kg) fra
forrige svangerskap. Yngstejenta er 14 mnd. Men det kommer nok!

jeg har gått opp 1 kilo nå fra utgangspunktet. Gikk først ned 2....

Ops.. jeg har gått opp 3 kilo jeg... eller, egentlig fire, for jeg gikk ned en helt i begynnelsen... men tre kilo opp fra før svangerskapet da... kanskje ikke så rart når jeg har vært konstant sulten hittil, og spist som en hest. Begynner å stabilisere seg nå, så nå er det full skjerping!!

Gått ned 3 kg, i dag 15+4 har eg lagt på meg eit halvt kg av dei eg har mistet. 

jeg tok først av meg ca 5 kg pga kvalmen, og har 1 kg å gå på før jeg er der jeg var. Men de kommer fort på, og jeg er desverre ikke flink m hva jeg putter i meg!! men, jeg orker ikke å gå rundt å tenke på det hele tiden, nå vil jeg prøve å begynne å nyte å være gravid!!

Har foreløbig bare gått ned. Men jeg ahr nok å ta av og det kommer nok fortnok mere på så jeg bekymrer meg fint lite. Spiren vokser 100% etter målene så jeg er bare glad jeg.

de første tre mnd gikk jeg opp 5 kg...
Var konstant sulte og spiste som en gal.. har roet seg nå da heldigvis!

Hei hei[:)]
har vel egentlig ikke så mye tall å komme med jeg da, men jeg har hvertfall lest at man kommer til å gå opp mellom 10-15kg under ett svangerskap[:(]
det er mye. har til å med hørt at det er noen som har gått opp 30 kg, så det kommer veldig ann på personen. ingen er jo like. jeg er 15+6 på vei.Trur nok jeg har lagt på meg litt, men hvor mye veit jeg ikke enda. Jeg er da sykmeldt for foor tidlig bekkenløsning også jeg, så da er det ikke bare bare å trene akkurat.
Håper det var noe fornuft i det jeg har skrevet her[:)]

Gjett om jeg ble glad da jeg oppdaget at det var "feil" på vekten. Da jeg gikk på den vekten jeg alltid går på, så var jeg ikke gått opp noen ting [:)]...da var det ikke så rart at jeg ikke skjønte noe...hehe[:)]...men kiloene kommer vel tidsnok tenker jeg [;)]

Jeg har gått opp 2 kg siden før svangerskapet. Jeg la dessverre også litt på meg i jula - noen kilo jeg aldri helt rakk å ta av før jeg ble gravid. De siste månedene har jeg vært sulten hele tiden, veldig trøtt og lite aktiv, så jeg håper på en tid med litt mere overskudd nå. Men jeg regner da også med å gå opp jevnt og trutt de neste månedene- det skal man jo når man er gravid[:)].

Jeg har gått opp 2 kg allerede. Siste sv.skap gikk jeg opp hele 20 kg og det ble skikkelig tungt å være til. Håper det ikke blir mer denne gangen.

Jeg gikk ned 2 kg de første 3 månedene, enda jeg spiste mer enn vanlig. Nå (15 uker) har jeg gått opp 2 kg fra utgangspunktet, så de 4 kiloene kom fort... Men jeg klager ikke, for kroppen har liksom lagt på seg ganske jevnt fordelt, bortsett fra magen, selvfølgelig:)

tror alt er normalt jeg.

Forrige svangerksap var jeg ekstremt mye kvalm, klarte nesten ikke spise noe som helst. Men ting bedret seg på slutten, og det er da jeg gikk mest opp, tror jeg gikk opp rundt 2-3 kg bare på slutten jeg.

Denne gangen startet jeg med høyere vekt fra dag en, i forhold til forrige gang. Gikk nok opp en hel masse i begynnelsen, men hadde 14 dager med kraftig svangerskapskvalme og reaksjoner på penicillin, så i den perioden gikk jeg ned igjen litt av det jeg gikk opp. Når jeg skal på kontroll igjen i april, så kommer jeg nok til å ha ihvertfall 2 kg til i pluss, minst...[:-]

Jeg har gått 2-3 kg, vet ikke helt hundre hva jeg veide før.. Men sånn ca 2-3 kg.. Ikke rart, har jo spist hver andre time for å holde kvalmen borte. Men nå  begynner det å bli bedre[:)] 

Med julemat og graviditet så har jeg gått opp 6 kilo [8|] 

Men det må man vel regne med så syns det er helt greit jeg [;)]

sist gang så var eg tynn og slank før graviditet.... så da gikk det vell normalt etter skjema frem til uke 32 då la eg på meg 20kilo ekstra med vann frem til fødsel... ble 35til sammen..... og så bra ut 4mnd etterpå så ikke stress med de kiloene....eg ammet heller ikke etterpå[:(]

¨nå har eg litt mer rev og lår.... så er magen komt tidlig[&:].... kremt host host.... lurer på hva eg veier..... heldigvis ikke vekt...
men eg bruker str 40 i en only/veramoda bukse nå..... så håper eg ikke er blitt for tidlig stor[&o]

var på kontroll i uke 22 og hadde lagt på meg to kilo...men har nok sikkert kommet i hvertfall noen kg til nå ja, skal på neste kontroll i uke 27 så da er det bare å vente og se:)

Back
Topp