Vekt og renslighet?

OktoberLykkerus

Forelsket i forumet
Oktoberskatter 2014
Var hos jordmor idag, og har gått opp 3 kg!! :/ Jeg har vel og merke bare gått opp 800g fra start før dette, men altså plutselig 3kg på en mnd, er det normalt? Jordmor virket ikke som ble sjokkert, og sa heller ingenting på det :)

Ang renslighet, hvor ofte vasker dere der nede? Fra jeg ble gravid har jeg ikke gjort annet føler jeg enn å vaske meg nedentil, svette og utflod er ikke min sterkeste side har jeg skjønt :p Her er det dusj en gang om dagen helst, og vask med vann og intimvask morgen og kveld, om ikke mer! Mye/lite? Hva gjør og føler dere?

Takk for svar :)

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
 
Vasker meg som vanlig, 1 gang om dagen. Noken dagar kan det bli 2 om eg føler meg skikkelig ufresh :p har begynt å bruke truseinnlegg for første gang i mitt liv så er tydeligvis mykje nytt som foregår "der nede" :p



Desemberbaby <3
 
Oi, 3 kg på 1 mnd! Jaja, viss jordmor ikkje reagere, så e da nok innforbi normalen ;) Eg e ingen ekspert :)

Vær så snill å roa vasken i underlivet, sånn så du helde på no, e du dessverre nesten dømt til å få sopp :(

Me har ein veldig ømfintlig balanse der nede, og sopp e jo ikkje akkurat nåke å trakta ette. Heilt greit å spyla/skylla med vatn et par gonga t dagen, men helst ikkje bruk såpa meir enn ein gong t dagen, helst annakvar dag...

Venninno mi dreiv å vaska veldig mykje før, og fekk økt utflod, utslett og ofta sopp. Roa ned på vaskingo, og e aldri plaga lenger :)
 
Dusjer hver kveld uansett! Og hvis jeg føler meg litt uren pga utfloden bruker jeg intimservietter! Bruker også truseinnlegg hver dag! :)
 
Jeg har også gått opp noe sånn, JM leet ikke på øyet en gang :p

Ang renslighet har jeg aldri så lengr jeg kan huske brukt såpe på kroppen, med mindre jeg er møkkete av jord/sand osv. Nedentil bruker jeg kun vann morgen og kveld. Dusjer hver dag, men bare kjappiser for å vaske av meg arbeidsdagen :) Bruker også truseinnlegg, gravidutflod og svette arbeidsbokser.... fyfan xD

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Vasker og spriter hendene iallefall 30ganger pr dag på jobb, og bruker fuktighetskrem på hele kroppen etter dusj, aldri hatt tørr hud eller noe :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Blir en dusj hver dag og kattevask stort sett på morgenen, både pga trening, men også fordi jeg jobber i fjøs :)
 
Takk for svar :) Truseinnlegg er gull verdt! Og roer ned vaskingen litt, siden jeg ikke er så gira på sopp :p Regner jo egentlig med at jm hadde sagt noe om 3 kg var unormalt mye siden vi har snakket en del om vekt fra før :)

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
 
Jeg dusjer annenhver dag, med mindre jeg ikke har behov for mer. Ellers så vasker jeg meg nedentil hver dag:) må bruke truseinnlegg hele tiden... Lekker så fælt og har mye utflod :-/
 
jeg dusjer meg som vanlig og opplever at jeg er renere nedentil nå enn før. har nok noe med prevensjon osv.

eg la på meg 5 kg i syden :p på ei uke!! gått ned 1,5 kg nå da, vannvekt sikkert :p nå blir gyn på sykehus glad iallefall :p
 
Jøss.. Er det vanlig å ha så mye utflod at det er nødvendig med truseinnlegg og vask flere ganger om dagen? Jeg dusjet som regel en gang om morgenen å vasker meg da med vanlig intimsåpe. Har aldri følt noe behov utover det, å truseinnlegg har jeg ikke tenkt på en gang :rolleyes:
 
Truseinnlegg er et must! Kjempe ekkelt når det kommer utflod i trusa :p
Har forstått mange får økt utflod i graviditeten, det har hvertfall jeg :p
 
Det er jo ikke akkurat en bleie truseinnlegg da. Jeg liker ikke å gå med utflod i trusen, selv om det bare er bittelitt.
 
Eg hadde veldig mykje utflod forrige sangerskap og brukte truseinnlegg heila svangerskapet.
Denne gongen brukte eg berre i begynnelsen, men da kan jo fort endra seg igjen.
 
Var hos jordmor idag, og har gått opp 3 kg!! :/ Jeg har vel og merke bare gått opp 800g fra start før dette, men altså plutselig 3kg på en mnd, er det normalt? Jordmor virket ikke som ble sjokkert, og sa heller ingenting på det :)

Ang renslighet, hvor ofte vasker dere der nede? Fra jeg ble gravid har jeg ikke gjort annet føler jeg enn å vaske meg nedentil, svette og utflod er ikke min sterkeste side har jeg skjønt :p Her er det dusj en gang om dagen helst, og vask med vann og intimvask morgen og kveld, om ikke mer! Mye/lite? Hva gjør og føler dere?

Takk for svar :)

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
Du har jo ikke akkurat gått opp mye, så det er helt normalt:) Mine 12kg er også helt normalt, ingen som har sagt noenting, men så er jeg jo heller ikke overvektig.
Forstår at du liker å vaske deg. Her dusjer jeg som før, 1-2 ganger til dagen:)
 
Back
Topp