Vekt og kommentarer

Bare jeg som føler at mange mødre og bestemødre er uhyre opptatt av vekt ?
Hadde aldri trodd men en del i babygruppa vår er veldig sånn : min er så rund og god, ligger over snittet, har doblet fødselsvekta osv...
Min er rund og god, lagt bra på seg, men det virker som om folk konkurrerer om tykkest baby!
Syns klart d er søtt når de har gode kinn! Men er så voldsomt intr liksom å mase om det syns jeg!

Uff, jeg er nok en av de som maser litt på det. Fordi jeg er så utrolig fornøyd med vektoppgangen, fordi ting rundt det var litt ekstra utfordrende i starten ofg det ble endel fokus på det. Får fortsatt litt kommentarer ala "å så liten han er"
Og da må jeg liksom svare "han har dobbla vekta siden fødsel" for å forsvare ungen :p kjempeteit, men det er vanskelig å stoppe seg selv gitt.

Tenkte mye over det med første, nå er jeg mer opptatt av at han er fornøyd og følger sin egen kurve. Begge ungene mine var/er små og ligger på nederste kurve, Filip har akkurat kommet opp fra prematurkurven. De er perfekte uansett [emoji173]️

Uff, jeg er nok en av de som maser litt på det. Fordi jeg er så utrolig fornøyd med vektoppgangen, fordi ting rundt det var litt ekstra utfordrende i starten ofg det ble endel fokus på det. Får fortsatt litt kommentarer ala "å så liten han er"
Og da må jeg liksom svare "han har dobbla vekta siden fødsel" for å forsvare ungen :p kjempeteit, men det er vanskelig å stoppe seg selv gitt.

Skjønner den da[emoji4]kan jo være slik selv når folk sier "næmmen så liten" og da svarer jeg at han ligger da helst over gjennomsnittet osv....av samme grunn som deg!
Men er liksom vekta folk spør om når ungen er født [emoji15]ikke åssen d går med mor og barn
Det kommer senere liksom

Back
Topp