Vekt og form?

33+3 og har gått opp 13 kg :-( håper jeg ikke går opp så mye mer nå.
 
Nå er jeg kommet til uke 36, og har for lengst sluttet å veie meg! Haha huffda...
 
Nå er jeg kommet til uke 36, og har for lengst sluttet å veie meg! Haha huffda...
Fornuftig! :p hadde jeg også gjort hvis ikke jordmor hadde trua meg på det torturredskapet hver kontroll. :p

BVforum via HTC
 
37 uker og opp nesten 25 kg, men har stått på stedet hvil den siste måneden, så jeg har store forhåpninger om å ikke bli så tung som sist:) Da gikk jeg fra 60 til over 100.. Det var ille:p
 
Fornuftig! :p hadde jeg også gjort hvis ikke jordmor hadde trua meg på det torturredskapet hver kontroll. :p

BVforum via HTC

... Og nettop derfor sluttet jeg å gå til jordmor! Som en lege forklarte min venninne: "Det er ikke på kiloene en skal ha fokus som gravid!" Kjente jeg ble helt ødelagt av å alltid måtte ta stilling til økende vekt, så da droppet jeg ut. Legen min er heldigvis ikke så opptatt av vekten! (og nei jeg er verken over- eller undervektig, bare er litt anstrengt i forhold til det å se vekten øke med 20+ kg!)
 
35+5 og 20 kg opp... har slutta med røyken så rekner med der er noken kilo der... Syns det er eit skremmande høgt tal, men håper på at det ikkje blir fleire kg på no. Håpe på å klare å gå ein tur for dag framover no som eg er heime kvar dag. Orka ikkje da eg jobba... Men no har kynnerane virkelig komt og dei kjennast så tørr ikkje gå så innmari lang aleine ;)
 
Hmmm.. Min jordmor har knapt spurt om vekt.. Ikke legen heller for øvrig.. Og strengt tatt bryr jeg meg ikke så mye selv heller.. Vet jo at jeg greier å gå ned igjen med rå viljestyrke og hard trening:)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum
 
SIden det ikke ser ut som om noen har rundet +20 kg kan jeg meddele at jeg har det! Veide meg i dag hos en koselig dame på legekontoret, og vekten viser rett over +20 kg nå i uke 36+5. Noen må jo dra opp snittet litt :)
 
SIden det ikke ser ut som om noen har rundet +20 kg kan jeg meddele at jeg har det! Veide meg i dag hos en koselig dame på legekontoret, og vekten viser rett over +20 kg nå i uke 36+5. Noen må jo dra opp snittet litt :)
Jeg er opp mellom 20 og 25, så du er ikke alene;-) Men med tanke på at jeg gikk opp over 40 sist ser jeg ikke akkurat mørkt på det;-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum
 
Hurrahurra!!! Godt vi er flere :) følte meg plutselig alene med de mange kiloene, men nåå :)
 
37 uker i dag! 15 kg+ blir vel samme som sist gang.. 17/18 kg.. Kjenne at det nærmer seg slutten nå:) gler meg til å møte lille gull:)
 
Er nå 34+2 og -1kg!
 
Back
Topp