Vekt og form?

En liten hemmelighet

Blir kjent med forumet
Hei Jenter! Er 31 + 5 i dag, og 11 kg +, går rundt å føle meg som en hvalros. Selv om jeg er normalvekt til vanlig, merker man virkelig disse kg på kroppen. Hvordan er det med dere? stråler dere som gravid? Nedtellingen har startet, og vi gler oss til lille frøken fryd kommer til verden:)
 
32+3, og gått opp 16,5kg. Er heldig og har bare lagt på meg på magen og puppene denne ganga, men føler meg som en hval likevel. :p formen har heldigvis bedret seg betraktelig de siste ukene. Endelig, liksom. :p

Sent from my HTC Desire C using BV Forum
 
Er 32+1 og har gått opp 5kg.. Har heldigvis bare lagt på meg på magen og puppene! Men jeg føler magen er veldig stor nå :p
 
I uke 31 hadde jeg gått opp +12 kg allerede, og kjenner det godt!
 
uke 32, og gått opp ca 16 kg (og tyngre skal jeg vel bli) :) Merkes på kroppen, men så lenge en er sunn og frisk kan en vel ikke hjelpe for kiloene som renner på. (endel av det er jo vann!)
 
31+5, gått opp ca 10 kg. Var ingen sylfide fra før heller, så det begynner å bli tungt.
I de to forrige svangerskapene mine, gikk jeg opp bare 9-10 kg, så nå blir det visst ny rekord..hehe...
 
30 uker på torsdag og + 10kg. Og mer skal det bli..hehe.. nærmer oss julen og jeg har absolutt tenkt å spise og kose meg som jeg pleier å gjøre i julen. :)
 
30 uker i morgen og opp ca 4-5 kg. Formen er kjempebra! Sover godt og har lite plager. Går til kiropraktor for hofter/bekken (har vært plaget med dette tidligere) og det anbefales på det varmeste. blir mer anpusten nå enn før, men det kan også være fordi jeg ikke har trent noe de siste mnd...
 
29 uker i dag og +7 kg :) Merker i grunnen ikke så mye til vekten eller magen! kun i oppoverbakker eller når hundene drar i båndet :p (sliter litt med å holde dem da pga mangel på magemuskler :p) Mannen er på jobb for tiden så jeg må gå alle turene deres, men det blir nok andre boller når han kommer hjem om en uke ;) hehehe ;) Da er det 4 uker fri for meg før han drar ut en siste tur før fødsel! Håper snøen er borte til det!! tungt å gå tur i snø!
 
Er 28+3 i dag og 2 kg opp. Formen er blitt veldig bra, sliter med bekkenet og kynnere, men heller det enn å kaste opp hele dagen :)
 
33 uker og opp 8 kilo. Er slank i utgangspunktet så synes egentlig det er passe... Skal vel opp noen kilo til så jeg har litt å ta av til amming:)
 
Næmen ;-)
Hvalrosser? Gravide damer er da bare vakkert. Aldri følt meg så fin som stor og gravid jeg. Det er liksom greit og pent og sånn det skal være :D. Var 20kg+ med begge mine og savner kiloene stort (ikke at det er sånn for alle). Kan tenke meg dere ser herlige ut alle sammen, samme hva dere syns selv. Og nå er det jammen ikke lenge igjen heller. Hold dere på beina på glatta jenter.
 
29 uker og +8kg
 
34+4 og opp 10 kg. Formen er grei bortsett fra MASSE vonde kynnere de siste ukene. Er heldigvis ikke kvalm....
 
36 i dag og er gått opp 5 kg. Har endel fra før av og har heller ikke kunnet spise godteri under hele svangerskapet, så tror nok det er grunnen til at det ikke er kommet mer.
 
37 i dag og opp rundt 12/13 kilo... Litt vanskelig å si siden veide meg i januar og så ikke før i uke 12... men er 11 opp fra uke 12 da, tror ikke jeg gikk opp så mye de første ukene siden jeg nesten ikke fikk i meg mat... Men er for første gang veldig fornøyd med kroppen min, så synes det er deilig å gå gravid sånn sett... Tenker liksom ikke over vekta nå... Formen er så som så, men ikke lenge igjen nå :)
 
35 uker, og har gått opp +13,5 kg.
Mer blir det vel også!
 
Back
Topp