Vekt? :o

høgt ønska

Forelsket i forumet
Vell, det er det som er mye på tankene for tiden...jeg øker drastisk i vekt nå xsmile11
Jeg er på + 9 kg i uke 28+4 å de siste 4-5 siste kg har kommet omtrent siste mnd! Men er jo først nå julematen kommer, og barnet skal jo 3-doble seg i vekt! Lurer på hvordan dette kommer til å ende!

Hvordan ligger dere ann? :anyone
 
Jeg er på pluss 4 kg nå :-/ Og er omtrent det jeg har gått opp tilsammen gjennom hele svangerskapet både med 1. og 2. mann :)
 
Jeg er på pluss 4 kg nå :-/ Og er omtrent det jeg har gått opp tilsammen gjennom hele svangerskapet både med 1. og 2. mann :)

Oj, det var ikke mye til oppgang de forrige svskapene! *misunnelig* Skjønner det er kjipt å gå opp mer enn tidligere, men du har jo ikke mange kiloene som skal av igjen etterpå da heldigvis! :)
 
Jeg er på pluss fire fra vekta i uke 12... Er usikker på hva jeg veide før nemmelig, for sist gang jeg veide meg før det var i januar... Men jeg la i allefall ikke på meg de 12 første ukene, fikk jo knapt i meg noe som helst... så tar sjansen på å gå ut i fra den vekta jeg...
 
Er nå 1,5 mer enn jeg var før jeg ble gravid, og er 27+5 idag. Gikk ikke mye opp sist heller, men denne gangen hadde jeg litt mer i utg.punktet,..
 
Jeg er ca 8 pluss nå tror jeg.. Gikk opp 18 sist. Bekymrer meg ikke så mye. Tanken er at alt skal bort etterpå, har tredemølle hjemme til å trene på :)
 
Oj, det var ikke mye til oppgang de forrige svskapene! *misunnelig* Skjønner det er kjipt å gå opp mer enn tidligere, men du har jo ikke mange kiloene som skal av igjen etterpå da heldigvis! :)

Det er sant, men denne gangen veide jeg i utgangspunktet også 10 kg mer enn jeg selv ønsker før jeg ble gravid. Så blir en liten utfordring når jeg er ferdig :)
 
Har gått opp 11 kg til nå.. Å det som er, er jo at jeg må passe på å spise Sundt og normalt, for jm vil ikke at baby skal bli større enn forrige siden ho satt fast. Så håper jeg klarer å holde meg til normalt innttak og sunn mat frem til fødsel
 
+14kg.. Er 29+4 i dag. :/
 
+14kg.. Er 29+4 i dag. :/
Jeg er omtrent som deg.. Opp 13-15 kilo (inkludert vann) og krysser av for 30 uker i morgen.. Så lenge jeg holder meg under 20 har jeg sagt at jeg er fornøyd.. Heldigvis ikke lenge igjen nå, og vi skal jo trene som gale når vi er ferdige, så dette kommer til å gå bra ;) hihi:)
 
Jeg er omtrent som deg.. Opp 13-15 kilo (inkludert vann) og krysser av for 30 uker i morgen.. Så lenge jeg holder meg under 20 har jeg sagt at jeg er fornøyd.. Heldigvis ikke lenge igjen nå, og vi skal jo trene som gale når vi er ferdige, så dette kommer til å gå bra ;) hihi:)
Åjada, vi skal omgjøre hele gruppa til slankeforum etterpå, vi. :p Trenger da ikke egne slankeforum når man har termingruppen. :p
 
Her har jeg gått opp 4 kg.. Ganske fonøyd med det egentlig:) Er nå 29 uker.
 
Åjada, vi skal omgjøre hele gruppa til slankeforum etterpå, vi. :p Trenger da ikke egne slankeforum når man har termingruppen. :p
Hihi.. Er faktisk egne slankekriggrupper her på BV hvor man deltar som i en termingruppekrig, og kan vinne premier og greier.. Det er ikke dumt ser du;)
 
Hihi.. Er faktisk egne slankekriggrupper her på BV hvor man deltar som i en termingruppekrig, og kan vinne premier og greier.. Det er ikke dumt ser du;)
Joo, men da må man holde styr på to separate grupper.. Meg + ammetåke = surrehue. Det går ikke, det. :p
 
Joo, men da må man holde styr på to separate grupper.. Meg + ammetåke = surrehue. Det går ikke, det. :p
Men med nytt forum nå, er jo ikke det noe problem:) Jeg er både i januargruppa og februargruppa, og så lenge jeg får varsler greier jeg å følge med :)
 
26 uker i dag. Minus 1 eller 2 kg fra startvekt. Men jeg regner med kiloene kommer som pærler på en snor framover. La på meg 25 kg sist, alt i siste trimester..
 
Her ligger jeg på ca +11kg nå, i uke 28.... men jeg veier ca 10kg mindre nå enn i forrige svangerskap på samme tidspunkt. så sånn sett er jeg fornøyd. men er jo litt bekymret at jeg skal få en diiiiiger baby hvis jeg fortsetter å legge på meg en kilo i uken som jeg har gjort nå de siste ukene. da endrer jeg jo opp på + 25 kg nesten. huff :( men men... jeg er ikke bekymret for min egen vekt, som sagt, er mindre nå og har tatt av 30kg etter forrige fødsel. så det skal gå bra. er mer bekymret på at jeg skal få en for stor baby som blir vanskelig å få ut. men men.....
 
Jeg har lagt på meg 10 kg så langt. Gikk opp en god del i starten og fikk litt panikk, men nå har det stabilisert seg litt og hadde faktisk gått ned en kg på kontroll i dag i forhold til for en mnd siden. Er akkurat uke 28 i dag. Endel av vekta er nok vann i kroppen. Har ganske lekre tjukke legger fått *sukk*
 
Back
Topp