Vekt nedgang...

AudiMamma

Gift med forumet
Er det noen av dere damer som har noen erfaring med vekt nedgang så sent i svangerskapet..?? Har hele veien gått gjevnt å trutt oppi vekt, men nå går det altså nedover. Noen som vet hva dette kan være..??

...har for lengst tatt ut batteriene på vekta...   :-P Men tviler på at det er gått noe ned her...Og tørr iallefall ikkje sjekka nå :-P

Aner ikke hva som kan være grunnen til det. Men jeg var på kontroll i går og var da 35 uker . Hadde gått ned 1 kg fra forrige  kontroll som var for 3,5 uke siden...

Og legen sa ingenting på det, så regner ikke med at det er farlig :S

Så lenge ikke legen eller jordmor reagerer hadde jeg ikke brydd meg :) 
Har ikke gått ned i vekt selv,men legger mindre på meg fra gang til gang nå enn i begynnelsen. Så lenge magen vokser som den skal er nok alt bra. 

Var hos jordmor på onsdag,og hun sa det var veldig vanlig at vekten stoppet og til og med gikk litt ned nå på slutten. Ikke lei for det ;)
Babyen tar for seg av de fettlagrene vi har lagt på oss fremover.

Hmmm... Får håpe alt er i orden,skal til jm og lege på Torsdag så får høre med de. Er det noen flere her som har null interrese for mat å har null matlyst..?

Jeg har først nå begynt å få litt matlyst, men magen blir fortere mett enn hjernen.. eller plassen i magen sier fortere stopp ;-) Jeg går fremdeles sakte men sikkert oppover, spent på hva endelig resultat blir.. Har også hørt at det er like normalt å gå ned som opp den siste tiden.

Back
Topp