vekt jenter!!

snart3barnsmor16

Gift med forumet
åssen ligger dere ann?

selv har jeg vel gått opp mer enn ønsket, men her har jeg vel gått opp 10 ca :S vel og merke 1 1/2 kg på hver pupp da!! men etter forje svangerskap og litt flesk føre svangerskapet tok jeg av meg 30kg med trening og kosthold etter jr, så jeg koser meg og gomler! vet jo jeg klarer ta det nort igjen :D
men jeg bruker samme klær som 10kg mindre, så er nok mye på fremparten da jeg har stor baby i magen:)

Vekta mi er nå kommet opp på det nivået den var før jeg ble gravid. Så det vil si at jeg ikke har lagt på meg noe særlig. Gikk heller ned i starten pga kvalme og dårlig matlyst(3-4 kg). Men nå er matlysten på topp, så regner med at kiloene kommer snikende etterhvert, er i uke 21 nå :) 

jeg har gått opp ca 7 kg:s å har aldri vert så tung somjeg er nå..

Har ikke gått opp ett eneste gram! og er stor fornøyd med det! Men har kuttet ut all brus og snop, og passer på å bevege meg hver dag!

Har vel lagt på meg ca 7 hit til sist la jeg på meg ca 10 slutta å gå på vekta etter det og jordmor maste ikke heller så veit ikke topp vekta da .

Gått opp 10kg til nå.. Men legen er førnøyd med det, selvom jeg ikke er overbevist. Var ganske tynn når jeg ble gravid, så er personlig rekord detta.. ;)  Mamma gikk opp 19 med meg og mista alt og mer etterpå, og ligner veldig på ho så går vel opp en del til.

Jeg har lagt på meg 4 kg. Og de har kommet de siste 7 ukene. Er 23 uker på vei nå. Matlysten er på topp nå, og jeg koser meg med det! Selvom jeg sikkert burde vært flinkere, spesielt til å bevege meg. Er heldigvis mye i bevegelse på jobb.

Jeg har gått opp 6 kg. Er ikke så veldig opptatt av å passe vekta holdt jeg på å si, er relativt slank fra før, så har aldri veid så mye som nå, men vet jo at det er pga graviditeten, og er bare glad når jeg ser jeg har gått opp, er mye i aktivitet og spiser mye så det går opp i opp tror jeg :) 

har ikke gått opp mer enn 3 kg. Men jeg husker sist gang kom mine kiloene de siste 2 mnd. 

Har gått opp 7kg, men jeg gikk ned de første månedene så fra det minste til nå er det nok nærmere 10kg 

har lagt på meg 5 kg.. har masse vann i kroppen, hvertfall i beina :(

lagt på meg 3 kilo. Følte d va litt lite, men ser jo her at d ser normalt ut :P
Er 20 uker i dag =D

Har gått opp 7 kg. Forrige sv.skap gikk jeg opp 22 kg, så dette er nok bare starten for min del! Gikk heldigvis fort ned igjen etter fødselen med nr 2 - håper det går like greit denne gangen:)

uke 22+3 nå.
Har vel gått opp 25kilo

KØDDA!

har gått opp 7-8kilo tror jeg

Uke 23 idag, og gått opp ca 8 kg :D
Helt innenfor normalen visstnok, og mere skal det vel bli.. Men det gjør meg absolutt ingenting. Med et spinkelt utgangspunkt, så er kiloene (foreløpig) velkommen ;) Så er det vel mulig at jeg må spise ordene mine hvis jeg begynner å nærme meg 20-30 kg.. :p

Uke 23 idag og har gått opp akkurat 8 kg! Synes egentlig det er mye med tanke på at keg er veldig overvektig fra før. 108 kg på 165 cm...godt at formen er bra enda:)))

Uke 36+1 og har gått opp 9 kilo :-) Har mye vann i begge ben og begge armene, og det er i disse ukene at lille snupp kan legge på seg opp mot 200gram i uka, så det kan bli morsomtå se hvor jeg ender ;-)

Jeg har gått opp 1,5kg til min store skrekk!! Er 21 + 2 i dag....

Back
Topp