Vekt! Jeg går ikke opp.

Lotta915

Glad i forumet
Gikk ned de første ukene, så opp til normalen i uke 12. Nå 17+1 så har jeg ikke gått opp noe mer. Normalt?

Normalt :) begge mine andre graviditeter har jeg ikke begynt og gå opp før uke 20.. Gikk da opp 30kg på de neste 20 ukene [emoji28]

Helt normalt. Forrige svangerskap gikk jeg kun opp 5kg - som egentlig bare vil si baby + morkake/vann. Fosteret og annet veier ikke så mye ennå, så ikke uvanlig at man ikke går opp ennå.

Derimot la jeg på meg 30kg med første [emoji28]

Normalt :) begge mine andre graviditeter har jeg ikke begynt og gå opp før uke 20.. Gikk da opp 30kg på de neste 20 ukene [emoji28]
Godt! Jeg fikk høre at moren min kun la på seg 7 kg, på både nr 1 og nr 2. Sånt går vel ikke i familien? Vi har litt lik kroppsform, men jeg har alltid vært mye mer aktiv enn hun har vært.

Godt! Jeg fikk høre at moren min kun la på seg 7 kg, på både nr 1 og nr 2. Sånt går vel ikke i familien? Vi har litt lik kroppsform, men jeg har alltid vært mye mer aktiv enn hun har vært.

Det vet jeg ikke!:/

Min mor la ikke på seg mer en rundt 12-15 kg, jeg dobbelt det og har vært mindre en henne i alle år.

Men nå spiste jeg mye godis og hadde store barn[emoji23]

Uke 15 og jeg har heller ikke gått opp. Er ennå plaget av dårlig appetitt, men spiser ikke så veldig annerledes enn jeg gjorde før jeg ble gravid. Jeg slet med å holde vekta før jeg ble gravid.

Har innsett at det virkelig ikke finnes noe fasit, kjenner mange som knapt la på seg, og mange som har lagt på seg 20-30 kilo selv om de var relativt aktive og spiste sunt...

Jeg er i uke 15, lagt på meg ca. 7 kilo og stresser veldig med det, synes det er altfor mye så tidlig :(

Back
Topp