Vekt i uke 12/13

Hecatees

Andre møte med forumet
Hei, jeg er straks 13 uker og har allerede gått opp 2 kg. Åssen ligger dere andre ann hittil? Sist gikk jeg ikke opp noe de 12 første ukene og endte på totalt +12 kg.

-3 kg da jeg var på kontroll sist, 11+6. Regner med jeg går opp til neste kontroll, da formen har bedret seg mye siden da :) nå er jeg 13+3 :)

Hei, jeg er straks 13 uker og har allerede gått opp 2 kg. Åssen ligger dere andre ann hittil? Sist gikk jeg ikke opp noe de 12 første ukene og endte på totalt +12 kg.
Tipper jeg har gått opp et par kg (har ikke vekt). Omtrent samme som sist, da 10-11 totalt, så det kom vel snikende på ganske jevnt og ikke så fryktelig mye mot slutten.

Opp 3 kg.. faktisk gangske fornøyd med det.. har jo spist enormt for å holde kvalmen unna! Trodde jeg hadde gått opp 10 :D

Opp ca 1 kg, men magen virker større, er nok mest fordi jeg ikke har trent så mye siste par mnd. Sist la jeg på meg 8 kg til uke 20, og så ett kilo i uka til hin var født. Skal IKKE gjøre dét igjen!

13+1 i dag og gått ned noen kilo, satser på at kvalmen snart forsvinner og vekten går opp i stedet :-)

Ingenting, tror jeg.
Men gikk litt ned de første ukene, så opptil normal vekt.

Første kontroll hos jordmor i uke 8 og andre hos gynekolog i uke 12 viste samme vekt.
Eller, faktisk litt mindre i uke 12, men det er bare sånne daglige variasjoner tenker jeg. Klær og sko hadde jeg også på meg begge gangene, og det kan jo veie litt ulikt.

Her har jeg fått vite at omtrent 400 gram per uke er grei økning, fra 2.trimester og utover.
Høres ikke det mye ut!??:confused:

11+5 og minus 4 kg. Kaster opp en del og spiser mye mindre. Men har nok å ta av. Forrige svangerskap tror jeg at jeg hadde gått opp et par kg på samme tid.

13+2 og ned 4 kg. Dårlig matlyst.. Men jeg har heldigvis nok å ta av, så det gjør ikke så mye :) De kommer nok på igjen etter hvert :p

Gått ned 8 kg siden jeg ble gravid (hadde litt ekstra før da, men det er borte nå). Satser på det bedrer seg:)

Back
Topp