Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
I uke 36 så hadde jeg gått opp 11 kg å fødte i uke 38+5 å da veide jeg 1 kg mer.[:)] Men de 12 kiloene var borte på 2 uker etter fødsel, så var heldig med den! [:D] Håper det blir sånn denne gngen også![:)]
[:D]Med eldstemann hadde jeg gått opp ca 30 kg i uke 36. Ved fødsel i uke 41+1 hadde jeg gått opp 39,7 kg...[8D]
(Tilbake på 50 kg etter 4 mnt.Uten å gjøre noe spess.)
[;)]Med minstemann aner jeg ikke. La på meg tilsammen bare 26 kg til jeg fødte i uke 42+6.[:)]
(Tilbake til str 34 i bukser etter to uker. Eier ikke vekt lenger.[:D])
Oi, husker ikke akkurat i uke 36, men da jeg ble gravid med nr 1 veide jeg vel ca74kg. 4 dager før fødsel veide jeg 100kg. [&:][:'(] Da jeg ble gravid med nr 2 (9mnd etter fødsel) veide jeg vel 79kg. Dagen før fødsel: 108kg!!!! Grøss og gru!!!!
Nr 1 ble født 3 dager over ultermin (1 uke over menstermin) jente; 4120g, 52cm lang
Nr 2 ble født PÅ ultermin (1 uker over menstermin) gutt; 5160g, 57cm lang
Nå veier jeg 74kg, har tenkt meg ned på 68. (Er 174cm høy)
jeg gikk opp 10 kilo tilsammen på helle svangerskapet... fødde to dager før termin...
Ifølge jm så la jeg på meg kunn på magen og gikk ned i vekt i meg selv...
Alle de kiloene var av innen en kort uke, og nå 5mnder senere har jeg gått ned nesten 30 kilo[:D]