vekt i svangerskapet

lille iskaffe

Forumet er livet
Hvor mye gikk du opp? noen som gikk ned?

Første svangerskap - ca. 34kg[:'(]
Andre svangerskap - 4kg til nå[:)]

med tvillingene gikk jeg opp 6 kilo[:D]
denne gang har jeg gått opp nesten 3[:D]

skjer noe utrolig rart med kroppen min når jeg er gravid. får ei forbrenning som er helt utrolig. enda jeg spiser mer enn ett helt fotballag tilsammen.

1.svangerskap: 18kilo
2.svangerskap: 16kilo
Til nå i dette svangerskapet er jeg gått ned 3kilo.

1. svangerskap- ca 30kg
2. svangerskap, bare 13uker på vei- 0kg

er veldig redd for å gå opp like mye! veide 3kg mer når jeg ble gravid nå, enn sist.. men gikk opp 3kg de 12 første ukene sist, så på 1. kontrollen denne gangen veide jeg ca det samme som 1. kontrollen sist. nå er jeg veldig kvalm, så spiser stort sett det som faller meg inn.. men når kvalmen gir seg, må jeg nok begynne å tenke litt mer over hva jeg putter i meg.

Gikk ned 11 kg fra uke 6 til uke 11. Så stod det stille frem til uke 25 ca. Da begynte jeg å legge på meg igjen. Når jeg fødte hadde jeg så mye vann i kroppen at jeg veide like mye som da jeg ble gravid.

Så jeg gikk ned 11 kg og opp igjen 11 kg og endte på startvekt [:)]

ORIGINAL: et_lite_vesen

Dere som la på dere mye med første, men har gått opp lite til nå, er dere bevisste på hva dere spiser? Eller spiser dere likt som i første svangerskap?

Spiser egentlig mer nå, men gikk av en eller annen grunn bare ned i vekt til jeg var 20 uker på vei. Var ikke kvalm eller kastet opp og spiste som normalt. Har og vært veldig mye rolig av ymse årsaker hele dette svangerskapet også, så gudene vite hvorfor jeg ikke har gått opp mer[8D]

Forrige svangerskap var jeg bevist på maten, og gikk turer ofte. Hadde ikke mye vann i kroppen, som var synlig iallfall[8D]

Første: pga svangerskaps forgiftning gikk jeg opp over 30 kilo... full i vann.. og de kiloene forsvann fort

andre: er ikke ferdig enda, men har bare gått opp 6 kilo enda[;)] 34 dager igjen til termin

1.svangerskap 15 kg
2.svangerskap 24 kg
3.svangerskap 30 kg

20 herlige kg.[:)]
Men 15 kg forsvant rett etter at lillegutt kom.

gikk opp ca 28 kg.
Faens bekkenløsning, og så kom jula med alt snopet, og deretter ble søtsuget værende.

ORIGINAL: Renatemai9

Har gått ned ti kg til nå.

[:)]hvordan har du klart det?

Tror jeg gikk opp 30 kilo jeg. Men trengte å få på litt da...Gått ned igjen 20 ca. Og vil ikke ned noe mer.

Gikk opp 16 kg

Gikk opp 8-9 kg, men dæm forsvann aldri så e spent på d her svangerskape.. Ikke gått opp nå enda..

25 kg i første svangerskap; sunn og aktiv helt til siste dag
23 kg i andre svangerskap; 3l cola hver dag, og nesten ikke aktivitet pga bekkenløsning

14 uker inn i nåværende svangerskap; 3 kg; ikke i aktivitet pga restriksjoner i forhold til forliggende morkake og blødninger[:@]

Må nok regne med en haug med kg[:@] uansett hvordan svangerskapet utarter seg.......

nr 1: 13,4 kg
nr 2: 12 kg

Back
Topp