Vekt! Hvor mye har du gått opp i vekt?

Vause

Glad i forumet
MayDay2021
Jeg er 17+3 i dag og har gått opp ca 3kg, men det hadde jeg til jul også, så har vært stillestående i 3uker! Kanskje pga. All den fete maten i jula?!:p

Har også gått opp tre kilo og er 19 uker i dag! Er veldig spent på hvor mye jeg kommer til å legge på meg ettersom jeg er gravid med tvillinger :p Blir spennende å se!

20+4 idag. gikk ned to kg er nå i dag på startvekta mi igjen :( jeg er overvektig så hadde vært fint å fortsatt være -2 :P

Straks oppe på startvekta, 18+5!
Men nå har sulten kommet og jeg leter etter mat hele tia så det skjer nok noe snart :p

20+2 i dag, gått opp 6 kg. de siste 3 kg har kommet i løpet av de siste 2-3 ukene, veit ikke heeelt hva jeg har gjort. Men magen har vokst voldsomt de siste 2 uker også da.

21 uker og mangler ca 1kg til jeg er på startvekta, men nå har endelig matlysten kommet for fullt :)

uke 18 og syv kg opp. IIIIK!:p

20+2 i dag, gått opp 6 kg. Eller, hvis jeg skal være helt ærlig med meg selv, så er det vel 7. Gikk ned ganske mye før jeg ble gravid og ble ikke helt vant til det tallet som er startvekta. Nå har jeg skjerpa kostholdet veldig, skal ikke legge på meg mer enn jeg gjorde med nr. 2 hvertfall.

18+3 og gått opp 2,5 kg

20 uker imårå å opp 6 kilo :)

18+5 og var gått opp 5kg, men har gått ned igjen 2 kg...så ligger nå 3 kg over normalvekten.
"Julekosen" som forsvinner? :P

Back
Topp