Vekt før, under og etter

Vintergullnr2

Elsker forumet
Da har jeg fått vært på vekten etter fødselen og jeg trodde jeg så syner!!!! La bare på meg 1,4 kg under hele svangerskapet og nå etter fødselen har jeg gått ned hele 11,5 kg!!!!!!! Måtte gå av og på vekten flere ganger for å sjekke om jeg så rett [:D][:D][:D] Håper flere kg går av kroppen [:D][:D][:D] 

Hvordan er det med dere?????

er det mulig??? jeg la på meg 16 kilo. Før svangerskapet, var jeg 60 kilo, så gikk jeg ned 5 kilo de første 3 månedene. På slutten var jeg 76 kilo. Så en uke etter at Brage kom til verden, var jeg nede i 69,2. Så det var ganske digg. Nå er det en uke siden, lurer på hva vekta er nå. Men er det mulig?? bare 1,4 kilo... leste jeg feil eller... hehe ;)

Nei, du leste rett... 1,4 kg!!!!

Jeg la på meg 19-20 kg under svangerskapet [:@].
Når jeg veide meg i dag hadde jeg gått ned 11 kg, så det har jo blitt borte endel [:)]. Håper jeg fortsetter å gå ned.....

Er d mulig???????? Heldiggris[:)]

Eg la på meg 12 kg under svangerskape, å når eg kom heim fra føden
hadd eg tadd av meg 7 kg. Å te no ha eg tadd av meg 12 kg te sammen.
Så eg e tebake te original vekta.
MEN det kan godt førrsvinn litt meir! [8D]

vet ikke helt men jeg la på meg 6 kg og de hadde jeg gått ned andre dagen på sykehuset. det er over en uke siden sist. men veldig fornøyd med det. forige gang hadde 14kg igjen.....

Jeg har 1,5 kg igjen, så er jeg tilbake til startvekta... La på meg tilsammen 12 kg...

før: 50kg
under:66kg
etter:53kg.

bare 3 kg å få bort [:)] håper IKKE å gå ned noe mer enn det.

Gikk opp ca 13 kg under svangeskapet, nå mangler jeg 2 kg så er jeg tilbake til orginalvekta [:D] Amming er toppen!![8D]

Jeg gikk opp ca 7 kg under graviditeten, og er nå 1.5 kg under startvekten min [:D]

før 53
under 79
etter 65
fornøyd med det jeg har nå.. greit og ha litt former..[:D]

Jeg la på meg 17 og etter 5 uker har jeg gått ned 22...
og det er fortsatt mye mer og jobbe med!

Back
Topp